Fantastisk forkælelse til mig i weekenden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. april 2012

hmg86

Ja.. så kom tiden, hvor kæresten og jeg skulle poltes..

Min søster havde for lang tid siden spurgt, om vi ville passe deres unger, så ud af døren gik det, med tankerne i retning af jernbanemuseet og lignende..

Da vi kommer hjem til hende, er ungerne der, og al tvivl omkring en evt. polterabend var væk, så nu var hovedet indstillet på børnepasning..

MEN.. pludselig strømmer der mennesker ind ad døren.. Både kærestens og mine venner.. Alle de mennesker var mødt op kun for os, og så gik de ellers i gang med at forberede brunch.. Veninderne hev afsted med mig, så jeg lige kunne få det rette outfit på, mens kæresten fik stukket den første alkoholiske drik i hånden.. Jeg kunne se frem til en dag iført et fantastisk lilla tyldskørt og en t-shirt med skriften "hjælp jeg skal giftes - (på bagsiden) med ham..." og så et billede af min dejlige fyr.

Efter fælles brunch kører mændene, men jeg bliver smidt med sammen med dem. Det er dog kun for at lave fis med mig, og snart er jeg igen hjemme ved min søster. Her bliver der ryddet op og så er det tid til at komme afsted. Der køres en omvej, men snart står jeg i min egen lejlighed og leder efter trusser, indendørssko og morgenkåbe.

Herefter kører vi videre til et hus lidt uden for byen, og da jeg ser skiltet "paintball", bliver jeg en anelse nervøs, men det viser sig, at vi skal spille bordfodbold i kæmpe format.. Nøj det var grineren..

Efter det får jeg morgenkåbe og bind for øjnene, bliver travet lidt omkring på parkeringspladsen og sat ind i bilen. Så kører vi afsted, jeg bliver taget ud igen, og står indendørs, tankerne er mange, men er i min søsters hus igen.. lettelse..

Her kommer der lidt let frokost, og pludselig ringer det på døren.. en mand træder ind og to piger hiver mig ud på toilettet.. "af med tøjet - trusser og bh only" - jeg ånder lettet op, da jeg finder ud af, at jeg skal have en gang chokolademassagen.. det var bare fantastisk.

Så er der lige tid til et hurtigt bad, og så hygger vi ellers med jordbær, asti og wii..

Så bliver der igen hevet i mig og jeg får håndjern på og sat på en stol. Jeg har ryggen til døren og kan ikke se, hvad der foregår.. så starter musikken - da da daaa da daaa da da da - hvorefter min veninde lægger hænderne på min skulder og siger, så er stylisten her..

Så bliver jeg ellers shinet op til den store guldmedalje og efter et kostumeskift er det afsted til restaurant flammen og derefter en fantastisk aften i byen i selskab med de dejligste tøser og senere på aftenen også min kæresten og mændene.. hvor der da lige skulle danses lidt brudevals på dansegulvet

Alt i alt en fantastisk dag.. Følte mig bare utrolig heldig.. Og kærestens dag, havde vist været rigtig fed også.. Vi har sgu nogle vidunderlige venner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Dot D

Sikke en dejlig dag

SKØNT med gode venner

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

NØJ for en fantastisk aften  

Anmeld

2. april 2012

FrkZier

dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.