Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
øv øv øv hvor er det bare super træls men ja den kommer desværre når den kommer øv
B&J skriver: øv øv øv hvor er det bare super træls men ja den kommer desværre når den kommer øv
An&Jo skriver: jaa, bare lige den her gang kunne jeg godt tænke mig at jeg selv bestemte over det.. :/
jaa, bare lige den her gang kunne jeg godt tænke mig at jeg selv bestemte over det.. :/
jaa men jeg krydser finger for det bare er optræk til mens og du kan nå at få den lagt op
B&J skriver: jaa men jeg krydser finger for det bare er optræk til mens og du kan nå at få den lagt op
An&Jo skriver: så skal jeg have optræk hele påsken.. Nej jeg overvejer lige at give ham et kald, og så høre om ikke han kan lægge den op her inden mens
så skal jeg have optræk hele påsken.. Nej jeg overvejer lige at give ham et kald, og så høre om ikke han kan lægge den op her inden mens
det lyder som en god ide ellers må du jo ty dig til gummien
B&J skriver: det lyder som en god ide ellers må du jo ty dig til gummien
An&Jo skriver: det gør vi skam også.. må jo ikke uden endnu på grund af aborten.. men skal nu heller ikke risikere noget igen, så selvfølgelig kommer gummien på..
det gør vi skam også.. må jo ikke uden endnu på grund af aborten.. men skal nu heller ikke risikere noget igen, så selvfølgelig kommer gummien på..
nej det kan jeg godt forstå
An&Jo skriver: Har de sygeste mens smerter, og kan bare mærke at mens er på vej, det er akkurat som det plejer.. Men hvorfor kunne det ikke bare lige vente?? Nu er det ikke sikkert jeg kan få min hormonspiral lagt op i den her cyklus..
Har de sygeste mens smerter, og kan bare mærke at mens er på vej, det er akkurat som det plejer.. Men hvorfor kunne det ikke bare lige vente?? Nu er det ikke sikkert jeg kan få min hormonspiral lagt op i den her cyklus..
Ævvvv....
B&J skriver: nej det kan jeg godt forstå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128