Ondt nederst i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Anonym trådstarter

Hej siden igår eftermiddags og indtil nu har jeg haft ondt nederst i maven, som om man har holdt ig rigtig længe eller har massere af luft i maven. Kommer af med lidtluft, men da slet ikke så meget at det skulle være detsom er problemet. Jeg er 37+5 idag. Jeg mærker fint bevægelse. Manden synes vi skal kontakte vagthavende jm, men jeg harvdet sådan lidt..ej hvad nu hvis det bare er dum mave??! Så vil jeg da ikke ulejlige dem og vil forøvrigt føle mig lidt tumpet. R anden gangs gravid. Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Kløver

Jeg har samme gener lidt on/off i løbet af dagen og haft det flere uger nu, tror bare det er måden de kan trykke på når de fylder mere, men er i utrykke er det bedre at ringe og spørge. I Kan jo ringe til lægen :-)

Anmeld

2. april 2012

pemiro

Anonym skriver:

Hej siden igår eftermiddags og indtil nu har jeg haft ondt nederst i maven, som om man har holdt ig rigtig længe eller har massere af luft i maven. Kommer af med lidtluft, men da slet ikke så meget at det skulle være detsom er problemet. Jeg er 37+5 idag. Jeg mærker fint bevægelse. Manden synes vi skal kontakte vagthavende jm, men jeg harvdet sådan lidt..ej hvad nu hvis det bare er dum mave??! Så vil jeg da ikke ulejlige dem og vil forøvrigt føle mig lidt tumpet. R anden gangs gravid. Hvad ville i gøre?

Jeg ville ringe til jm, hellere en gang for meget end en gang for lidt..

Og bonus kunne være at det "bare" er hård mave men at de så har noget der kan hjælpe dig med det

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Jeg ville ringe til jm, hellere en gang for meget end en gang for lidt..

Og bonus kunne være at det "bare" er hård mave men at de så har noget der kan hjælpe dig med det

Det kan da godt være vi skal ringe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.