Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej siden igår eftermiddags og indtil nu har jeg haft ondt nederst i maven, som om man har holdt ig rigtig længe eller har massere af luft i maven. Kommer af med lidtluft, men da slet ikke så meget at det skulle være detsom er problemet. Jeg er 37+5 idag. Jeg mærker fint bevægelse. Manden synes vi skal kontakte vagthavende jm, men jeg harvdet sådan lidt..ej hvad nu hvis det bare er dum mave??! Så vil jeg da ikke ulejlige dem og vil forøvrigt føle mig lidt tumpet. R anden gangs gravid. Hvad ville i gøre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej siden igår eftermiddags og indtil nu har jeg haft ondt nederst i maven, som om man har holdt ig rigtig længe eller har massere af luft i maven. Kommer af med lidtluft, men da slet ikke så meget at det skulle være detsom er problemet. Jeg er 37+5 idag. Jeg mærker fint bevægelse. Manden synes vi skal kontakte vagthavende jm, men jeg harvdet sådan lidt..ej hvad nu hvis det bare er dum mave??! Så vil jeg da ikke ulejlige dem og vil forøvrigt føle mig lidt tumpet. R anden gangs gravid. Hvad ville i gøre?
Jeg ville ringe til jm, hellere en gang for meget end en gang for lidt..
Og bonus kunne være at det "bare" er hård mave men at de så har noget der kan hjælpe dig med det
pemiro skriver: Jeg ville ringe til jm, hellere en gang for meget end en gang for lidt.. Og bonus kunne være at det "bare" er hård mave men at de så har noget der kan hjælpe dig med det
Det kan da godt være vi skal ringe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128