Hjælp til at ligge hende fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2012

LineSchack

Hej alle sammen. Min datter er idag 9 dage gammel og sover jo nok som alle andre spædbørn gør. Nå, men til sagen hun falder altid i søvn ved mit bryst og så ligger hun der i 30 min før hun er gået helt kold. Men det er så træls at skulle lægge hende i seng også vågner hun igen for så kan vi starte hylen ble skift og madning om igen. Nogle gode råd til hvordan jeg lægger hende fra mig så hun ikk vågner?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Mother-love

Ja den er lidt tricky for hun burde være faldet i en dyb søvn efter ca 20 min. Så burde hun ikke vågne. Kunne du evt. Svøbe hende ind i en dyne eller et tæppe før hun falder i søvn? For så mærker de ikke på samme måde at de bliver flyttet. eller har jeg ikke rigtig nogen råd. Da jeg sjældent havdeden slags problemer med isabella.

Mvh michelle mor til isabella 10 mdr.

Anmeld

2. april 2012

Team Putte

LineSchack skriver:

Hej alle sammen. Min datter er idag 9 dage gammel og sover jo nok som alle andre spædbørn gør. Nå, men til sagen hun falder altid i søvn ved mit bryst og så ligger hun der i 30 min før hun er gået helt kold. Men det er så træls at skulle lægge hende i seng også vågner hun igen for så kan vi starte hylen ble skift og madning om igen. Nogle gode råd til hvordan jeg lægger hende fra mig så hun ikk vågner?...

Ofte reagerer de på temperatur-forandringerne.. Du er varm og der hvor du ligger hende er koldt iforhold til dig. Det kan hjælpe at svøbe hende så hun ik mærker forskellen, men har du et i forvejen varmt barn er svøb ik altid det bedste. Derimod kan man købe en varmepude som man kan tænde før man sætter sig til at amme, så er der lunt der hvor hun skal hen

Anmeld

2. april 2012

modesty

Jeg ville helt klart prøve at se om du kan lægge hende fra dig INDEN hun er faldet i søvn. Lad hende spise og læg hende derefter til at sove i sin lift/seng.

Anmeld

2. april 2012

sabrina89

Jeg plejede at svøbe hende i hendes dyne, når hun så skulle ligges fra mig lagde jeg lige en stofble over øjnene på hende så hvis hun skulle åbne øjnene ville der være "mørkt" og så faldt hun hen igen

Anmeld

2. april 2012

LR85

Puuha, 9 dage. Jeg sys det lyder ret naturligt a hun bare vil være hos dig. Tror ikke man kan sige / gøre så meget ved a hun brokker sig ved du lægger hende fra dig. Hvis hun var større, ville jeg se om jeg kunne holde hende vågen til hun var færdig med a spise og så svøbe hende og lægge hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.