Mon vi har præget Lasse Lidt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. april 2012

lassemor07

Godaften
Der kom lige en rigtig god en fra Lasse mens han var oppe hos sin far denne her weekend
Skal lige siges af Både hans moster og jeg er meget heste interesseret og han har været en del med ude hvor min søster har heste men hans far har ikke den store interesse for det
Lasse går hen og hiver fadt i sin far og siger til ham : Jeg ønsker mig en hest, en stor en så den kan få nogle følle bøller
Jeg var fald af grin da han fortalte det for underligt nok var hans far ikke helt enig om af det var nogle god ide
God aften alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Janni.

haha!! Han er altså sød 

Anmeld

2. april 2012

Princesspigen

lassemor07 skriver:

Godaften
Der kom lige en rigtig god en fra Lasse mens han var oppe hos sin far denne her weekend
Skal lige siges af Både hans moster og jeg er meget heste interesseret og han har været en del med ude hvor min søster har heste men hans far har ikke den store interesse for det
Lasse går hen og hiver fadt i sin far og siger til ham : Jeg ønsker mig en hest, en stor en så den kan få nogle følle bøller
Jeg var fald af grin da han fortalte det for underligt nok var hans far ikke helt enig om af det var nogle god ide
God aften alle sammen

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Kedelig far, han kunne da godt lige have en stor hest og et par følle bøller rendende i baghaven

Anmeld

4. april 2012

lassemor07

Nessie skriver:

Kedelig far, han kunne da godt lige have en stor hest og et par følle bøller rendende i baghaven

Ja det mente jeg også
Men han synes bestemt ikke det var nogle god ide
Han har åbenbart en meget kedelig far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.