autostol (Römer)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej baby.dk brugere

Vi har en lejet autostol fra babysam som udløber til maj.

Nu tænker jeg lidt at købe en brugt i den blå avis i stedet for at forlænge lejeaftalen.Jeg skal havde den samme model (Römer), men jeg er i tvivl om vægten. De hedder 0-13kg og det næste er 9-18kg.

Min dreng vejer 7,3kg og er 6 mdr og 14 dage. Kan jeg regne med at han når at komme op på 9kg til maj. Synes nemlig ikke vægtøgningen går så hurtigt som det har gjort, men det er vidst meget normalt.

Eller skal jeg bare købe en 0-13kg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Kamulla

øhm... altså kg. er bare noget man går ud fra.. nogle børn er jo ret store hurtigt.. men det gør ikke at de er stærke nok til at sidde i stolen mht. nakke osv..

hvor gammel er din søn til Maj? ville mene at du godt kan købe en 9-18kg..

Noah kom ud af sin 0-13kg da han var 8mdr..

Anmeld

1. april 2012

Kamulla skriver:

øhm... altså kg. er bare noget man går ud fra.. nogle børn er jo ret store hurtigt.. men det gør ikke at de er stærke nok til at sidde i stolen mht. nakke osv..

han er 8 måneder til maj? Altså han er ret stærk allerede nu. Jeg synes næsten også han er for stor til den vi har nu, selvom han kun vejer 7,3kg.

Anmeld

1. april 2012

Kamulla skriver:

Hvis han kan sidde selv og kravler, så kan jeg godt gå ud fra at han er stærk nok, ik?

Anmeld

1. april 2012

Kamulla

prøv at spørg dem i babysam.. jeg tror ikke det er noget problem.. tror faktisk min søn kun var 6mdr da han var for stor til baby autostolen  han er også ret stor af sin alder, og har altid været det

Anmeld

2. april 2012

Kamulla skriver:

prøv at spørg dem i babysam.. jeg tror ikke det er noget problem.. tror faktisk min søn kun var 6mdr da han var for stor til baby autostolen  han er også ret stor af sin alder, og har altid været det

okay, det må jeg hellere tak for det

Anmeld

2. april 2012

Chevro

De skal helst vokse 'ud af' deres første stol :-) Og gerne være en smule for store til den - for at de er klar til nummeret større.

Anmeld

2. april 2012

Chevro skriver:

De skal helst vokse 'ud af' deres første stol :-) Og gerne være en smule for store til den - for at de er klar til nummeret større.

nå okay, jamen så tror jeg godt han kan være i den mindre model lidt endnu. Tak for svar

Anmeld

2. april 2012

Maja_4000

Vi fik af vide at de skal veje over 9 kg , være 9 måneder og sidde stabilt selv .. Så vi ventede til Caroline var 9 måneder , selvom hun omfyldte de andre ting inden

Anmeld

2. april 2012

Maja_4000 skriver:

Vi fik af vide at de skal veje over 9 kg , være 9 måneder og sidde stabilt selv .. Så vi ventede til Caroline var 9 måneder , selvom hun omfyldte de andre ting inden

okay. må man spørge hvem i fik det at vide af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.