Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har gået og ventet på at vores lille Viktor skulle opleve sit første tigerspring. Nu er den kommet og hold op hvor er det en sej omgang. Nu har det stået på i 4 dage og han græder næsten hele tiden. Hvor lang tid tog det for jeres bærn at komme igennem det første spring?
http://babydutten.blogspot.com/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan ikke så godt huske tigerspringene i den første tid, men udviklingsperioderne når de er omkring halvandet-2 år kan sagtens vare 2-3 måneder. Hvis der sker meget, de lærer meget og sådan.
Den kommende far skriver: Vi har gået og ventet på at vores lille Viktor skulle opleve sit første tigerspring. Nu er den kommet og hold op hvor er det en sej omgang. Nu har det stået på i 4 dage og han græder næsten hele tiden. Hvor lang tid tog det for jeres bærn at komme igennem det første spring? http://babydutten.blogspot.com/
Det er meget forskelligt De værste spring kan tage op til 4 uger! Benjamins første spring varede i 1-1½ mener jeg. Det var sindssygt hårdt! Men de næste spring har varet få dage! Så der er lys forude.
Jeg håber i kan holde det ud lidt endnu - det er til gengæld helt fantastisk at se, hvilken verden der åbner sig for ham, når springet er over
Ka+Ma=Be skriver: Det er meget forskelligt De værste spring kan tage op til 4 uger! Benjamins første spring varede i 1-1½ mener jeg. Det var sindssygt hårdt! Men de næste spring har varet få dage! Så der er lys forude. Jeg håber i kan holde det ud lidt endnu - det er til gengæld helt fantastisk at se, hvilken verden der åbner sig for ham, når springet er over
Vi holder bestemt også fokus på målet og glæder os til at vise ham mere af verdenen
Ja de tigerspring er i hvert fald ikke søde Jeg kan huske at Isabellas første spring varede omkring 1 uges tid. Nu er vi midt i det sidste spring
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128