Jubiii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.843 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Silas&Mille

Så fik jeg endelig min søskendevogn til ungerne

Vi havde ellers lige bestemt os til at købe en Hauck Roadster Duo SL til 1800kroner. Men den var i restordre og kunne ikke leveres før slutningen af April. Hvilket ikke stod nævnt på hjemmesiden   

Det vil jeg ikke vente på, så gik på guloggratis.dk og fandt denne dejlige vogn:

Carena Double Swing søskendevogn Klapvogn Carena, billede 1

En Carena Double Swing med lift, køreposer, fluenet og regnslag, samt knap 7 måneders garanti (har også fået bonen med), til 2200kroner. 

Den er netop afhentet i Aalborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Janni.

Den ser lækker ud. 

Anmeld

2. april 2012

Silas&Mille

Janni. skriver:

Den ser lækker ud. 

Den er også super lækker at kører med.

Man kan slet ikke mærke at der sidder en knægt på 11 kg i den ene side og ligger en lille pige på 5 kg i den anden. Den trækker ikke til den ene side eller noget. 

Og så er den bare så let at dreje med.

Er bare SÅ glad for købet
Den kan varmt anbefales. 

Anmeld

2. april 2012

Kløver

Silas&Mille skriver:

Den er også super lækker at kører med.

Man kan slet ikke mærke at der sidder en knægt på 11 kg i den ene side og ligger en lille pige på 5 kg i den anden. Den trækker ikke til den ene side eller noget. 

Og så er den bare så let at dreje med.

Er bare SÅ glad for købet
Den kan varmt anbefales. 

Hvor er den lækker, er det lift man kan bruge i den ene side, hvordan er den sammenklappet hvis man skal have den med på tur spørger da lillesøster kan være her hvornår det skal være Og der så er 14-15 mdr mellem mine 2

Anmeld

2. april 2012

Silas&Mille

Maja84 skriver:

Hvor er den lækker, er det lift man kan bruge i den ene side, hvordan er den sammenklappet hvis man skal have den med på tur spørger da lillesøster kan være her hvornår det skal være Og der så er 14-15 mdr mellem mine 2

Ja den købes egentligt som tvillingeklapvogn, men man kan tilkøbe en lift som så sætte i den ene side i steedet for sædet.

Mener liften koster 700kr.
Selve vognen koster 2800kr.

Som klapvogn, sammen klappen kan den være bag i en Toyota Yaris, hvis det siger dig noget. Liften kan dog ikke være i bagagerummet sammen med vognen, men kan lige stå mellem ungerne på bagsædet 

Et lille minus er at den ikke kan klappes sammen med liften monteret, men den er nem nok at tage af.

Den er super nem at klappe samme.

Anmeld

2. april 2012

Silas&Mille

Lige en anden ting.

Kan godt nok se du er fra sønderjylland, men der er en i Aalborg der har en til salg.

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/klapvogn/carena/annonce/14810682-carena-double-swing-soeskendevogn

Jeg har selv forhørt mig på den. Der følger desværre ikke fluenet og regnslag med. Men hun skrev hun bare havde brug de almindelige som man kan købe i fx Bilka.

Anmeld

2. april 2012

Kløver

Silas&Mille skriver:

TTUTUsinTUsindtåta

Lige en anden ting.

Kan godt nok se du er fra sønderjylland, men der er en i Aalborg der har en til salg.

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/klapvogn/carena/annonce/14810682-carena-double-swing-soeskendevogn

Jeg har selv forhørt mig på den. Der følger desværre ikke fluenet og regnslag med. Men hun skrev hun bare havde brug de almindelige som man kan købe i fx Bilka.

Tusind tak, vi har lige pt en city select vi kan bruge og tror den er god meget af vejen, men tror netop det i længden kan være fordel de kan sidde ved siden af hinanden frem for foran hinanden, når de bliver større og den ene kan sparke til den anden, og din vogn ser super lækker ud og også til at køre med, og prisen er overkommelig frem for mange tvillinge vogne som ender oppe i 8-10.000inkl vores egen når man først har købt vogn inkl ekstra sæde og lift

Super lækker vogn du har anskaffet dig

Tak for hjælp og råd, og vil kigge på dit link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.