Terminen nærmer sig, uge 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Camillee

Hej i skønne piger,

... vil lige komme med en lille opdate (:
Jeg er nu nået til uge 36+0 og har 28 dage til temin , Og alt er stille og roligt, ingen tegn på at lillepigen vil ud lige nu <3
og så er vi er ved at være godt på plads i vores nye, skønne skønne lejlighed! Vi er alle faldet så godt til og ELSKER den virkelig.

i får lige et billede af maven og et af Elias der liiige skulle prøve lillesøsters vugge, Elsker fannerme vores lille bassemaaaaand!!!!
- billederne af værelserne får i lige lidt senere (: hehe 

Hvad med jer? og maverne? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

JH12

Dejlige billeder.. Flot mave, og sød, dejlig dreng

Uh 28 dage, det må være lækkert.. Det er altså bare ikke langtid..

Anmeld

2. april 2012

NNL

Dejligt at høre det går godt Og super lækkert at være kommet på plads i den nye lejlighed... Så er der klar til lillens ankomst Men det er jo godt at der endnu ikke er tegn på at hun kommer, selvom tålmodighed efterhånden er en dyd Meeeen det ville da være rarest at føde indenfor tid

Fine billeder, han ligner en rigtig lille bølle, ham Elias Og maven ser dejlig rund ud

Anmeld

12. april 2012

Rikkeas

- Det går fint med maven, der er dog ingen baby i :/

Haha

Camilla, du er skide skide smuk, det klæder dig VIRKELIG at være gravid!!!! Du er den smukkeste mor ever.

Og kommentar til Elias fra Rikke: Den er du da for stor til, lille skat! :-D

Kom ud Myntheskat, jeg glæder mig til at se dig.

Camilla, jeg er hjemme de to næste weekender, så fød dér så jeg kan besøge jer når jeg er hjemme alligevel :-*

Anmeld

12. april 2012

Camillee

rikkeas skriver:

- Det går fint med maven, der er dog ingen baby i :/

Haha

Camilla, du er skide skide smuk, det klæder dig VIRKELIG at være gravid!!!! Du er den smukkeste mor ever.

Og kommentar til Elias fra Rikke: Den er du da for stor til, lille skat! :-D

Kom ud Myntheskat, jeg glæder mig til at se dig.

Camilla, jeg er hjemme de to næste weekender, så fød dér så jeg kan besøge jer når jeg er hjemme alligevel :-*

Hehe, desværre ikke, hvad?

.. Åh tak kære, for de søde ord  Jeg nyder at være mor og snart til to (: Jeg deler pladsen med dig! 
Han er begyndt " ba-by Myyy-n-de"  når vi snakker om hende (: spørg lige om mit hjerte smelter... Tror han synes det er lidt hyggeligt, den er ihvertfald meget spændende (: hehe

hun må også snart gene komme nu <3 har 17 dage til termin.
Så må jeg se om jeg kan "overtale" hende til at komme ud snart

Anmeld

12. april 2012

Rikkeas

Camillee skriver:

Hehe, desværre ikke, hvad?

.. Åh tak kære, for de søde ord  Jeg nyder at være mor og snart til to (: Jeg deler pladsen med dig! 
Han er begyndt " ba-by Myyy-n-de"  når vi snakker om hende (: spørg lige om mit hjerte smelter... Tror han synes det er lidt hyggeligt, den er ihvertfald meget spændende (: hehe

hun må også snart gene komme nu <3 har 17 dage til termin.
Så må jeg se om jeg kan "overtale" hende til at komme ud snart

Hold kæft hvor er han sød :-D

Nuurw..

ja, overtal hende alt du kan, smuksi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.