Fodtøj: Søger gummistøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.074 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. april 2012

sismofutten

Hej,

Jeg søger et par fine prinsesse gummistøvler i str. 22, til en god pris, inkl. Porto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Mumto3

Øv, 22 kan jeg ikke klare, men jeg har et par helt nye i str 26 som jeg gerne sælger for 50kr....men der går nok et par år før hun kan passe dem.

Held og lykke med at finde nogen i den rigtige størrelse!

Anmeld

1. april 2012

Malli

sismofutten skriver:

Hej,

Jeg søger et par fine prinsesse gummistøvler i str. 22, til en god pris, inkl. Porto

Jeg tror jeg har nogle fra celavi liggende, skal lige tjekke ser i morgen, hvis du kunne ha interesse?

Anmeld

1. april 2012

Piva

sismofutten skriver:

Hej,

Jeg har et par røde Viking str 23. Se dem her http://www.guloggratis.dk/bornetoj/fodtoj/sandaler/annonce/14707866-sko-og-fodboldstoevler-dreng-str-29-30?imagepos=2#images

Anmeld

2. april 2012

sismofutten

Mumto3 skriver:

Øv, 22 kan jeg ikke klare, men jeg har et par helt nye i str 26 som jeg gerne sælger for 50kr....men der går nok et par år før hun kan passe dem.

Held og lykke med at finde nogen i den rigtige størrelse!

Ja, de er desværre for store

Anmeld

2. april 2012

sismofutten

Malli skriver:

Jeg tror jeg har nogle fra celavi liggende, skal lige tjekke ser i morgen, hvis du kunne ha interesse?

Hvis du kan finde nogen i størrelse 22, vil jeg da gerne se et billed

Anmeld

2. april 2012

sismofutten

Piva skriver:

Jeg har et par røde Viking str 23. Se dem her http://www.guloggratis.dk/bornetoj/fodtoj/sandaler/annonce/14707866-sko-og-fodboldstoevler-dreng-str-29-30?imagepos=2#images

Str. 23 er desværre for stort, da hun kun bruger 21 nu

Anmeld

2. april 2012

Malli

sismofutten skriver:

Hvis du kan finde nogen i størrelse 22, vil jeg da gerne se et billed

Jeg lægger lige nogle billeder ind af dem, du kan få dem for 70 pp, de er stort set ikke brugt, den ene snude, har fået en ridse, men selve gummistøvlen fejler ingenting, og det er str 22. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2012

sismofutten

Malli skriver:

Jeg lægger lige nogle billeder ind af dem, du kan få dem for 70 pp, de er stort set ikke brugt, den ene snude, har fået en ridse, men selve gummistøvlen fejler ingenting, og det er str 22. 

De er rigtig fine - men desværre for dyrt - det skal nemlig bare være til når hun er i dp - men tak for hjælpen

Anmeld

2. april 2012

Malli

sismofutten skriver:

De er rigtig fine - men desværre for dyrt - det skal nemlig bare være til når hun er i dp - men tak for hjælpen

Hvad vil du give? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.