Avent..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Mivsen

Har tænkt at købe de der plast bøtter fra avent, til grød, når man skal ha det med rundt..
Men er i tvivl om de må komme i microen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Dot D

Mivsen skriver:

Har tænkt at købe de der plast bøtter fra avent, til grød, når man skal ha det med rundt..
Men er i tvivl om de må komme i microen?

Er det dem, der også kan bruges til mælk? Jeg har en pakke af dem, og har nu nærlæst, og der står ikke noget om mikroovn.

Der står kun "opvarm ikke i mikroovn, da indholdet kan blive ujævnt varmet og barnet kan brænde sig"

Så blev ikke meget klogere, men synes umiddelbart, at plastikken virken til at kunne holde til det

Og er du interesseret, så har jeg som sagt en pakke stående, der er 9 bægre med låg tilbage, vi har kun brugt det ene, så stoppede jeg med at pumpe ud....

Anmeld

2. april 2012

Mivsen

Dot D skriver:

Er det dem, der også kan bruges til mælk? Jeg har en pakke af dem, og har nu nærlæst, og der står ikke noget om mikroovn.

Der står kun "opvarm ikke i mikroovn, da indholdet kan blive ujævnt varmet og barnet kan brænde sig"

Så blev ikke meget klogere, men synes umiddelbart, at plastikken virken til at kunne holde til det

Og er du interesseret, så har jeg som sagt en pakke stående, der er 9 bægre med låg tilbage, vi har kun brugt det ene, så stoppede jeg med at pumpe ud....

Ja, måske du har et billed? Så vi er helt sikre..
Hva skal de koste?

Anmeld

2. april 2012

Dot D

Mivsen skriver:

Ja, måske du har et billed? Så vi er helt sikre..
Hva skal de koste?

http://www.babytorvet.dk/shop/avent-via-beholdere-1160p.html

Det er disse bægre, jeg har 9 af med låg

Anmeld

2. april 2012

Mother-love

De må både komme i microen og i fryseren. Og vil så også sige at du ikke fortryder det. Vi bruger dem rigtig meget og nu hvor isabella er startet i vuggestue bruger vi dem også til hendes mad. Super smart

Anmeld

2. april 2012

Mivsen

Dot D skriver:

http://www.babytorvet.dk/shop/avent-via-beholdere-1160p.html

Det er disse bægre, jeg har 9 af med låg

Ja lige præcis
Er de nye dem du har? Hva skal de koste?

Anmeld

2. april 2012

Mivsen

michelledam skriver:

De må både komme i microen og i fryseren. Og vil så også sige at du ikke fortryder det. Vi bruger dem rigtig meget og nu hvor isabella er startet i vuggestue bruger vi dem også til hendes mad. Super smart

Perfekt.. De ser bare p*sse gode ud. Holer de helt tæt?

Anmeld

2. april 2012

Dot D

Mivsen skriver:

Ja lige præcis
Er de nye dem du har? Hva skal de koste?

De er nye, har kun brugt et.

Der er en pakke med 5, der er lukket endnu og en pakke med 4, der er åbnet, men lukket med den klemme, der var med.

Jeg mener, de kostede omkring 160 kr, så hvad siger du til 100 kr inkl. porto?

Anmeld

2. april 2012

Dot D

Mivsen skriver:

Perfekt.. De ser bare p*sse gode ud. Holer de helt tæt?

De holder tæt

Anmeld

2. april 2012

AndreasMor84

Kanon gode bøtter... har aaaalt for mange af dem, men de er gode både til mælk, mos, fryseren osv og de holder helt tæt Har brugt dem i micro uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.