Hej alle derude!
Vi er et par på henholdvis 22 og 23 år, som rigtig godt kunne tænke sig at lære nogle par, gerne med børn, fra Viborg eller omegn at kende
Vi kender ikke så her i byen, og synes derfor det kunne være rart, at få nogle venner, som man kan dele en god middag eller tage en tur i byen med i ny og næ
I må rigtig gerne have børn, da vi selv har Phillip på halvandet, og synes det kunne være dejligt at møde nogle, som man kunne tage på nogle udflugter eller lignende sammen med ungerne med. Christian er lige startet på kokkeskole, og går meget op i madlavning, vin og biler. Jeg selv Pernille, arbejder som medhælper i en vuggestue, men har søgt ind på sygeplejerskeuddannelsen fra sommer af. Jeg elsker at gå nogle lange ture, læse en god bog og ellers bare bruge tid med min familie og mine venner
Vi er blevet forældre ret unge, og synes derfor vi mangler lidt venner, som selv har børn, da de fleste af vores venner ikke har børn, og derfor har nogle ret anderledes interesser end os (ikke sagt at det ikke også er dejligt at have venner, som ikke kun snakker børn, vi elsker skam de venner vi har).
Vi håber at høre fra andre, som også kunne bruge lidt ekstra venner
Knus Pernille og Christian
Anmeld