Synes det er svært......modningsveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Gaia

Selvom jeg har født før, synes jeg stadig det er svært at skelne mellem plukveer der giver mens smerter, milde veer og luft i maven. Har egentlig ik haft luft i maven så nok ik det. Har haft mens smerter i forskellig styrke med alt fra 5 min til 30 min mellemrum hele dagen. Synes jeg har sådan mensagtigt ondt i maven og har som sagt haft det hele dagen. Ej burde være bedre til at hitte ud af det, når jeg nu har født før...nåja og mit haleben er sjovt nok lidt ømt og min lænd med...bum bum kan det være modningsveer???ville være nemmere hvis vandet gik, for så ville jeg ikke være i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

bobbles

Gaia skriver:

Selvom jeg har født før, synes jeg stadig det er svært at skelne mellem plukveer der giver mens smerter, milde veer og luft i maven. Har egentlig ik haft luft i maven så nok ik det. Har haft mens smerter i forskellig styrke med alt fra 5 min til 30 min mellemrum hele dagen. Synes jeg har sådan mensagtigt ondt i maven og har som sagt haft det hele dagen. Ej burde være bedre til at hitte ud af det, når jeg nu har født før...nåja og mit haleben er sjovt nok lidt ømt og min lænd med...bum bum kan det være modningsveer???ville være nemmere hvis vandet gik, for så ville jeg ikke være i tvivl

Anmeld

1. april 2012

Gaia

Synes bare Jeg burde vide det mere sikkert...men det er sku nok modningsveer...tror dog stadig jeg går over tid. 

Anmeld

1. april 2012

MariaJ

Jeg har gået til regelmæssig kontrol de sidste uger for kraftige plukveer og hvorvidt de påvirker livmorhalsen. Jeg kan heller ikke mærke forskel, og har også født før, så du er i hvert fald ikke alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.