sarahjylland skriver:
Puha... Jeg ved godt man skal være glad for man kan mærke baby osv MEN jeg har svær bækkenlæsning og oveni hatten vil lillebror slet slet ikke tage det roligt.
Det er som om han er den fødte akrobat eller bare kickbokser. Det er stort set hele tiden, men det er ISÆR når Mikkel (storebror) der gir den gas i at være utidig at det lille svømmende bæst folder sig ud. Nogen gange kan han stoppes men de sidste par dage har det bare ikke være muligt. JEg får ingen ro og kan slet ikke slappe af når der er PARTY
i min mave som sjovt nok er lukket fest 
Er bare så træææææt 
Andre der føler baby er ved at hoppe ud af ens navle for tiden?? 
Du er langt fra alene
jeg har heldigvis ikke bækkenløsning. Men fest i min mave, har jeg de bestemt og især i dag. Tror hun har holdt fest eller forsøgt at finde udgang fra maven i dag. Har da mærket hendes hovede flere gange i dag.
Jeg er stoppet med at køre knallert fra igår af, for nu er hun sørme også begyndt at have fest, når mor køre knallert, så er det simpelthen for farligt. For når hun så har været stille i næsten en time også pludselig går amork, ja så får mor et chok
Min kæreste er ireteret over at han ikke kan mærke den fest somjeg mærker, men han mærker hende heldigvis mere og mere

Anmeld