Slimprop gået flere gange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Katrunte

Jeg er nu 38+6 og torsdag i sidste uge gik min slimprop. Tror jeg? Det var en klatmeget kraftig slim, som var helt klart. Den kom i flere stykker hen over aften, kunne se det når jeg var på toilettet. Det sad på toilet papiret. (undskyld de saftige detaljer ) .. Igår morges kom der så igen en stor klar slim, som jeg nærmest kunne trække ud og det skete igen her til morgen.. Jeg bed godt at den kan gendanne sig selv, man kan den det på en uges tid? Eller kan der gå så længe mellem der kommer mere?

Jeg er førstegangsfødende, så aner intet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Nattøs

Katrunte skriver:

Jeg er nu 38+6 og torsdag i sidste uge gik min slimprop. Tror jeg? Det var en klatmeget kraftig slim, som var helt klart. Den kom i flere stykker hen over aften, kunne se det når jeg var på toilettet. Det sad på toilet papiret. (undskyld de saftige detaljer ) .. Igår morges kom der så igen en stor klar slim, som jeg nærmest kunne trække ud og det skete igen her til morgen.. Jeg bed godt at den kan gendanne sig selv, man kan den det på en uges tid? Eller kan der gå så længe mellem der kommer mere?

Jeg synes du skal snakke med din jordmoder er selv første gangs gravid og ville nok snakke med min jordmoder

Anmeld

1. april 2012

Kofoed.

Ja, den kan gendanne sig mange gange. Min løsnede sig i 34 uge og jeg havde konstant slim indtil jeg fødte 40+2.

Anmeld

1. april 2012

Katrunte

Okay, tak for svar .. Vil prøve at kontakte min jordmor for at hører nærmere og blive sikker på at alt er ok ..

Anmeld

1. april 2012

Tona

Katrunte skriver:

Slimproppen kan godt gå af flere omgange. Altså sådan at det hele ikke kommer ud på en gang, men af flere omgange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.