Jeg er i gang med ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. april 2012

TWT

... at stege medisterpølse!!!

Jeg har i de sidste 14 dage ikke spist ret meget. Hver gang jeg har tænkt på mad, har jeg næsten måtte løbe ud til kummen for at kaste op. 

Men nu her til middag har jeg bare en kæmpe trang til medisterpølse Så jeg har været i brugsen for at købe en, og nu steger den på panden  

Hvad gør I af underlige ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

MMOGM

TWT skriver:

... at stege medisterpølse!!!

Jeg har i de sidste 14 dage ikke spist ret meget. Hver gang jeg har tænkt på mad, har jeg næsten måtte løbe ud til kummen for at kaste op. 

Men nu her til middag har jeg bare en kæmpe trang til medisterpølse Så jeg har været i brugsen for at købe en, og nu steger den på panden  

Hvad gør I af underlige ting?

Uha hvor lækkert! medister smager skam også godt 

Jeg have en periode hvor jeg ikke kunne få nok af stærke lakridser, kunne spise en pose tyrkisk peber om dagen, min gane var helt slidt til sidst.

så var der en uge hvor det ikke kunne blive surt nok, så købte en masse appelsiner, men det var ikke surt nok, så måtte gå til citroner.

Men lige i øjeblikket er der ikke noget 

Held og lykke med det hele! 

Anmeld

1. april 2012

TWT

Mikkala91 skriver:

Uha hvor lækkert! medister smager skam også godt 

Jeg have en periode hvor jeg ikke kunne få nok af stærke lakridser, kunne spise en pose tyrkisk peber om dagen, min gane var helt slidt til sidst.

så var der en uge hvor det ikke kunne blive surt nok, så købte en masse appelsiner, men det var ikke surt nok, så måtte gå til citroner.

Men lige i øjeblikket er der ikke noget 

Held og lykke med det hele! 

Hah, længe leve gravide kvinder!

Mange tak, du kan tro at det er skønt med noget mad som ikke er youghurt eller mariekiks 

Anmeld

1. april 2012

Kløver

fantastisk, jeg har ikke selv kunne klare lugten af stegt kød, især gris, langt hen i graviditeten, til gengæld har jeg været afhængig af cocacola

Anmeld

1. april 2012

LR85

Haha, der smager da også godt

Anmeld

1. april 2012

TWT

Maja84 skriver:

fantastisk, jeg har ikke selv kunne klare lugten af stegt kød, især gris, langt hen i graviditeten, til gengæld har jeg været afhængig af cocacola

Ej hvor sjovt Jeg plejer at elske cola, men nu kan jeg bare ikke fordrage søde sager 

Hvor langt er du?

Anmeld

1. april 2012

TWT

LR85 skriver:

Haha, der smager da også godt

Det gør det bestemt, dejligt at få noget ned i maven som ikke er youghurt eller mariekiks

Anmeld

1. april 2012

LR85

TWT skriver:

Det gør det bestemt, dejligt at få noget ned i maven som ikke er youghurt eller mariekiks

Kan jeg virkelig godt forstå. Nyd det  

Anmeld

1. april 2012

MMOGM

TWT skriver:

Hah, længe leve gravide kvinder!

Mange tak, du kan tro at det er skønt med noget mad som ikke er youghurt eller mariekiks 

Ja, det er heller ikke så nærende hehe  hvornår er du sat til?

Anmeld

1. april 2012

TWT

LR85 skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå. Nyd det  

Det gør jeg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.