ang. sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. april 2009

louisepigen23

Hvornår vil i anbefale man begynder at give sit barn sut... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Kloster

Jep... Spørg frit

Anmeld

6. april 2009

Fines mor

louisepigen23 skriver:

Da jeg fødte mine to piger blev jeg anbefalede at vente til amningen var godt igang.

Anmeld

6. april 2009

louisepigen23

Fines mor skriver:

Da jeg fødte mine to piger blev jeg anbefalede at vente til amningen var godt igang.

Ja ca 14 dage ikke?
Det er vist ca den tid det tager for mælken at falde til... eller hvad man nu siger hihi

Anmeld

6. april 2009

Kloster

louisepigen23 skriver:

MIN anbefaling...
Hvis du ammer, vil jeg anbefale sig, at begynde at give sut efter 1-2 uger. Men først når barnet er godt igang med amningen. Hvis man giver flaske, kan man nemmere give sut fra starten af.

Kloster

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Når man ikke kan holde til at de skal behænge en i yveret mere

Stella havde et suttebehov der kunne udkonkurrere en kalv, og mine bryster var så ømme og blå at de bare trængte til ro.
Hun kunne tit bare ligge ved brystet fra kl. 18-23 og endte med at forspise sig så meget at vi brugte hele natten på at tørre gylp op.

Tror hun var en 12 dage da hun fik den.

Anmeld

6. april 2009

louisepigen23

ok tak for det...

Anmeld

6. april 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Stella havde et suttebehov der kunne udkonkurrere en kalv, og mine bryster var så ømme og blå at de bare trængte til ro.
Hun kunne tit bare ligge ved brystet fra kl. 18-23 og endte med at forspise sig så meget at vi brugte hele natten på at tørre gylp op.

Hmm...
Tænker lige om hendes suttetrang var så stor, fordi hun troede hun lå hos daddy? Så skal der jo dælme babbes igennem, for at få gang i produktionen?

Anmeld

6. april 2009

Stumpen

Falder mælken ikke til på 3.dagen???

Jeg ammede selv kun en uge, det fungerede ikke for os, så amning er ikke min stærke side, men siger man ikke 3. dagen eller er det noget andet der hentydes til??
Anja.. -der ikke husker hvornår Mathilde fik sin første sut.. Men det var tidligt..

Anmeld

6. april 2009

louisepigen23

Tynen skriver:

Det samme kan man ikke sige om Marcus... Han var ikke så god til at spise i starten og jeg blev derfor nødt til at vække ham hver 4 time ca... også fordi han havde lidt gulsot. men det er dog blevet meget bedre og gulsoten er på retur heldigvis...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.