Nummer 3 på vej.... sikke en overraskelse:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. april 2009

vivilund

Hejsa allesammen

Det er mit første indlæg i chatten, eller hvad man kalder det.

Vi blev meget overraskede sidst i marts da vi opdagede at jeg er gravid. Vi har to i forvejen en på 4 år og en på 10 måneder, så det er jo ikke længe siden sidst. Men nu har vi vænnet os til tanken og glæder os nu bare over at vi er så heldige at vi kan og har så nemt ved at blive gravide. Mit første lægebesøg er efter påske og min termin er den 20 november. Så er i uge 7-8 stykker :-)

Vivi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

tumle81

Hi hi det kunne næsten have været mig der skrev det indlæg...

Vi havde heller ikke lige ventet nummer tre nu, men altså nu er jeg 11+1 så det er bare dejligt.

Vi har i forvejen en på 5 år og en på 21 mdr...

Knus Kathrina, termin 27 okt

Anmeld

8. april 2009

pomelo

vivilund skriver:

Hejsa allesammen

Det er mit første indlæg i chatten, eller hvad man kalder det.

Vi blev meget overraskede sidst i marts da vi opdagede at jeg er gravid. Vi har to i forvejen en på 4 år og en på 10 måneder, så det er jo ikke længe siden sidst. Men nu har vi vænnet os til tanken og glæder os nu bare over at vi er så heldige at vi kan og har så nemt ved at blive gravide. Mit første lægebesøg er efter påske og min termin er den 20 november. Så er i uge 7-8 stykker :-)

Vivi

Stort tillykke herfra. Jeg er dog ikke i gruppen, men har selv lige fået nummer tre. Det er helt fantastisk. Det skal du virkelig glæde dig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.