Bliver behåret :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Anonym trådstarter

Hej Allesammen,

Jeg er 12 uger henne, og jeg synes jeg er begyndt at blive lidt behåret, ikke fordi jeg er blevet abe-behåret men ved min navle er der vokset lange hår, altså ikke hovedhår men mørke hår, som man kan se nu. Synes bare generalt min mave har fået flere hår en normalt og de blevet synligt .. er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej Allesammen,

Jeg er 12 uger henne, og jeg synes jeg er begyndt at blive lidt behåret, ikke fordi jeg er blevet abe-behåret men ved min navle er der vokset lange hår, altså ikke hovedhår men mørke hår, som man kan se nu. Synes bare generalt min mave har fået flere hår en normalt og de blevet synligt .. er det normalt?

Jeg lagde også mærke til de mørke hår ved min navle, da jeg var gravid  Efter jeg fødte er de væk igen, så der er håb forude 

Anmeld

1. april 2012

HopinWishin

Jeg har også fået nogle :/

- plus min navle ser helt forkert ud!!... er 21+1...

Anmeld

1. april 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Hej Allesammen,

Det samme er sket ved mig (19+4), men håber da det forsvinder igen. Syntes lidt jeg ligner en mand, med hår på mavsen 

Anmeld

1. april 2012

Kruse90

Anonym skriver:

Hej Allesammen,

Ja det er helt normalt
De skal nok forsvinde igen

Anmeld

1. april 2012

Kløver

Anonym skriver:

Hej Allesammen,

Jeg tror det er meget normalt, nu har jeg ikke normalt så meget hår rundt omkring og de er meget lyse, men fik også fine dun/hår på maven og de forsvandt efter fødslen, og har igen fået det her i 2 graviditet

Tror det er meget normalt og stort tillykke med spiren

Anmeld

1. april 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Hej Allesammen,

Det har jeg bestemt også det er pels griner...

jeg kan berolige dig med at de ikke bliver så lange som de enkle er blevet Jeg er 24+3 og de er ikke vokset i mange uger. jeg oplevet også at hårene imellem benene pludselig vokset kraftigt, men det står også stille nu hehe

Anmeld

1. april 2012

Annana89

Oplever også at jeg er blevet mere dunet på maven og specielt rundt om navlenjahr jeg fået lidt længere og kraftigere hår!

Jeg har læst et sted at det skulle være tegn på at man venter en dreng;0) men det vidst bare en skrøne og ikke noget der er videnskabeligt bevist!

Jeg ventet en dreng så her passer det meget godt;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.