Ks 2. Gang hvordan var det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Da i fik ks anden gang hvordan var det? Skulle i blive på hospitalet i tre dage? Eller kom i hurtigere hjem? Hvad gjorde i med nr 2 ?

Jeg havde en rigtig god oplevelse med mit først ks. Så derfor vil jeg gerne have det igen når nummer 2 engang skal komme. Men er nysgerrig omking hvordan i gjorde med det barn i har i forvejen og hvordan forløbet er på hospitalet osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Hej piger.

Da i fik ks anden gang hvordan var det? Skulle i blive på hospitalet i tre dage? Eller kom i hurtigere hjem? Hvad gjorde i med nr 2 ?

Jeg havde en rigtig god oplevelse med mit først ks. Så derfor vil jeg gerne have det igen når nummer 2 engang skal komme. Men er nysgerrig omking hvordan i gjorde med det barn i har i forvejen og hvordan forløbet er på hospitalet osv.

Jeg fik Ks første og tredje gang. Syns ik der var nogen forskel. Lå på hospitalet 3 dage begge gange. 

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Jeg fik Ks første og tredje gang. Syns ik der var nogen forskel. Lå på hospitalet 3 dage begge gange. 

Okay. Hvor var børnene så imens og var manden oppe ved dig eller var han sammen med børnene?

Anmeld

1. april 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Okay. Hvor var børnene så imens og var manden oppe ved dig eller var han sammen med børnene?

Jeg fødte fredag og kom hjem mandag. I weekenden var børnene hos deres farmor og far ved mig minus om natten. Og så gentede far dem hjem mandagen. 

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Jeg fødte fredag og kom hjem mandag. I weekenden var børnene hos deres farmor og far ved mig minus om natten. Og så gentede far dem hjem mandagen. 

Okay. tak for dit svar

Anmeld

1. april 2012

SaNiNa

Jeg har fået aks begge gange første gang tog jeg hjem efter 3 dage men nu her var vi der en hel ugen der var også en masse komplikationer.

Vores dejlige dreng var hjemme hos farmor og farfar mens.

manden var lige hjemme og sove en nat ellers så sov han ude hos os.

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

SaNiNa skriver:

Jeg har fået aks begge gange første gang tog jeg hjem efter 3 dage men nu her var vi der en hel ugen der var også en masse komplikationer.

Vores dejlige dreng var hjemme hos farmor og farfar mens.

manden var lige hjemme og sove en nat ellers så sov han ude hos os.

Mange tak for dit svar. Hvordan tog børnene at mor og far lå på hospitalet med en ny baby? Var børnene oppe og se lillebror/søster?

Anmeld

1. april 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Hej piger.

jeg føde alm. første gang og fik ks anden gang og jeg kom hjem dagen efter

Anmeld

1. april 2012

SaNiNa

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar. Hvordan tog børnene at mor og far lå på hospitalet med en ny baby? Var børnene oppe og se lillebror/søster?

Nicklas tog det rigtig rigtig flot jeg fødte en tirsdag sen aften og han kom ud og så Naia torsdag eftermiddag sammen med farmor og han var slet ikke i tvivl om at nu var lillesøster hos mor selv om han kun var 2 år og 4 måneder.

Han havde tegnet en tegning til hende som hun skulle have og en lille gave som han så stolt afleverede oppe i vuggen til hende.

Men han var bestem også rigtig glad da vi kom hjem og var meget forsigtig om mig da jeg jo stadig havde rigtig meget ondt og træt efter narkosen og komaen.

Idag ½ år efter er han den meget stolte storbror os virkelig elsker sin søster, men han kan også blive sur på hende hvis hun begynder at græde det kan han slet ikke have.

V har så også lade han være så meget med i det hele som mulig under graviditeten til scanninger og (til 3D/4D scanningen syntes han så det lignede en elefant) badning putning ja alt hvad han har ville være med til han skulle også gerne have sin hånd på hendes hovede når jeg ammede for så hjalp han mor med at give Naia mad

Så ja jeg tager hatten af for min "lille" dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.