Anonym skriver:
Mange tak for dit svar. Hvordan tog børnene at mor og far lå på hospitalet med en ny baby? Var børnene oppe og se lillebror/søster?
Nicklas tog det rigtig rigtig flot jeg fødte en tirsdag sen aften og han kom ud og så Naia torsdag eftermiddag sammen med farmor og han var slet ikke i tvivl om at nu var lillesøster hos mor selv om han kun var 2 år og 4 måneder.
Han havde tegnet en tegning til hende som hun skulle have og en lille gave som han så stolt afleverede oppe i vuggen til hende.
Men han var bestem også rigtig glad da vi kom hjem og var meget forsigtig om mig da jeg jo stadig havde rigtig meget ondt og træt efter narkosen og komaen.
Idag ½ år efter er han den meget stolte storbror os virkelig elsker sin søster, men han kan også blive sur på hende hvis hun begynder at græde det kan han slet ikke have.
V har så også lade han være så meget med i det hele som mulig under graviditeten til scanninger og (til 3D/4D scanningen syntes han så det lignede en elefant) badning putning ja alt hvad han har ville være med til han skulle også gerne have sin hånd på hendes hovede når jeg ammede for så hjalp han mor med at give Naia mad
Så ja jeg tager hatten af for min "lille" dreng.
Anmeld