Klapvogn der kan ligges ned??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.751 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Anonym trådstarter

Står og skal købe en klapvogn der kan ligges ned så baby også kan sove i den men synes det er en jungle:/ er der nogen som kan anbefale en?? Og gerne skriv hvorfor lige præcis du/I faldt for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Tona

Står og skal købe en klapvogn der kan ligges ned så baby også kan sove i den men synes det er en jungle:/ er der nogen som kan anbefale en?? Og gerne skriv hvorfor lige præcis du/I faldt for den

Vi købte en Basson klapvogn og har bare været så glade for den  Den kan ligges helt ned og den kan sættes halvvejs op (ligesom en skråstol) og kan self. også sidde helt op. Den passer i størrelse med at man også kan stille en lift fra en kombi-vogn ned i den og dermed have en form for barnevogn.

Den har sådan en ekstra lille "pude" som man selv kan vælge om man vil have på eller ej. Men den dækker altså hele ryggen og sædet sådan at den er ekstra blød når barnet sover i den. Amanda har sovet meget i sin og den er rigtig god. Der følger fodpose med.

Det er alluminiums stel så den vejer ingenting at køre med eller løfte og den ruster ikke. Punkterfrie dæk. Den er rigtig nem at klappe sammen og der er vendbar styr. Der er lommer til babyalarm.

Ud over det så er den billigere end de andre, men stadig af høj kvallitet  

Anmeld

2. april 2012

Barbamama

Teutonia Mistral S. Den har vi og den er rigtig god!

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Barbamama skriver:

Teutonia Mistral S. Den har vi og den er rigtig god!

Hvor kan man få den?? Så må jeg lige prøve at se den

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Vi købte en Basson klapvogn og har bare været så glade for den  Den kan ligges helt ned og den kan sættes halvvejs op (ligesom en skråstol) og kan self. også sidde helt op. Den passer i størrelse med at man også kan stille en lift fra en kombi-vogn ned i den og dermed have en form for barnevogn.

Den har sådan en ekstra lille "pude" som man selv kan vælge om man vil have på eller ej. Men den dækker altså hele ryggen og sædet sådan at den er ekstra blød når barnet sover i den. Amanda har sovet meget i sin og den er rigtig god. Der følger fodpose med.

Det er alluminiums stel så den vejer ingenting at køre med eller løfte og den ruster ikke. Punkterfrie dæk. Den er rigtig nem at klappe sammen og der er vendbar styr. Der er lommer til babyalarm.

Ud over det så er den billigere end de andre, men stadig af høj kvallitet  

Iiiih øv har så dårlige erfaring med dem desværre

Anmeld

2. april 2012

Barbamama

Anonym skriver:

Hvor kan man få den?? Så må jeg lige prøve at se den

Vi købte vores i babysam. Den ser sådan her ud

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Barbamama skriver:

Vi købte vores i babysam. Den ser sådan her ud

Den ser sørme handy ud kender slet ikke mærket rigtigt så det må jeg lige forbi og tjekke ud tak for svar

Anmeld

2. april 2012

Barbamama

Anonym skriver:

Den ser sørme handy ud kender slet ikke mærket rigtigt så det må jeg lige forbi og tjekke ud tak for svar

Den kan også fås med faste hjul både foran og bagved. Det ville jeg nok anbefale. De forreste hjul der kan dreje kan godt være lidt besværlige hvis det har sneet eller kører i et dumt terræn.

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Barbamama skriver:

Den kan også fås med faste hjul både foran og bagved. Det ville jeg nok anbefale. De forreste hjul der kan dreje kan godt være lidt besværlige hvis det har sneet eller kører i et dumt terræn.

Tak det er helt klart værd at vide nu man er i skoven hver dag fylder den meget når du er slået sammen??

Anmeld

2. april 2012

Barbamama

Anonym skriver:

Tak det er helt klart værd at vide nu man er i skoven hver dag fylder den meget når du er slået sammen??

Nej det synes jeg ikke den gør. Altså den er større end andre klapvogne, men den er også robust.

Sædet kan tages af og lægges helt ned, så den fylder mindst muligt og understellet kan klappes helt sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.