avvvvvvvvvvvvv fuck

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Kvindemin

den lille ny skriver:

ja kan jeg love for , av man! kan ikk røre miig

Så skal du måske overveje at ringe til den lille doktor mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Rasmine

Blindtarmsbetændelse?

Anmeld

6. april 2009

Nadi

og hvad er det=? det som om jeg har en hel bule der hvor det gør ondt

Det er når livmoderen udvider sig så kan det gøre rigtig ondt, og nogle gange også så ondt at man næsten ikke kan bevæge sig. Men har godt nok ikke prøvet det hvor der er en bule

Anmeld

6. april 2009

christinam

Nadi skriver:

Det er når livmoderen udvider sig så kan det gøre rigtig ondt, og nogle gange også så ondt at man næsten ikke kan bevæge sig. Men har godt nok ikke prøvet det hvor der er en bule
Hva side gør det ondt i?

det venstre av man kan næsten ikk trakeverjt det kom bare

Anmeld

6. april 2009

Kloster

den lille ny skriver:

det venstre av man kan næsten ikk trakeverjt det kom bare

Jamen så ring da til vagtlægen...

Anmeld

6. april 2009

christinam

det er lige ved siden af navlen

Anmeld

6. april 2009

Nadi

De smerter kan godt bare komme ud af det blå. Men hvis du synes det gør for ondt eller hvis du er usikker kan du jo ringe til vagtlægen og snakke med dem?!

Anmeld

6. april 2009

christinam

Nadi skriver:

De smerter kan godt bare komme ud af det blå. Men hvis du synes det gør for ondt eller hvis du er usikker kan du jo ringe til vagtlægen og snakke med dem?!

ved jeg ikk om det er , jeg er på vej ind i uge 12 og der står min livmord vil begynde og voske op i baghulen kan mpske være det

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Nu kunne jeg læse i din anden tråd at du ikke tager vitaminer, og det kunne måske være du skulle begynde at ta de vitaminer der er vigtige for dig og dit barn. Så slipper du måske også for unødvendige ubehagelige smerter, men hvis det er ligamentsmerter så slipper du ikke for dem.

Anmeld

6. april 2009

Nadi

den lille ny skriver:

ved jeg ikk om det er , jeg er på vej ind i uge 12 og der står min livmord vil begynde og voske op i baghulen kan mpske være det

Det kan sagtens være din livmoder der vokser, men jeg har altså aldrig hørt om at det skulle bule når man har ligamentsmerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.