Længde på fod - nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.647 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Linda-M

Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste dette indlæg, men jeg har brug for jeres hjælp

Jeg er ved at hækle små futter til min lille dreng i maven og kan se mit garn ikke passer til opskriften, de bliver i hvert fald meget små.

Nu har jeg forstårret opskriften og ender med en sutsko der er 8 cm lang og har meget på fornemmelsen at det stadig er for lille.

Vil i kære mødre med helt små være søde at skrive hvor lange fødder de små har? Så vil jeg være MEGET taknemmelig!

Ved selvfølgelig der kan være stor forskel, men vil hellere lave dem for store end små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Kruse90

Linda-M skriver:

Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste dette indlæg, men jeg har brug for jeres hjælp

Jeg er ved at hækle små futter til min lille dreng i maven og kan se mit garn ikke passer til opskriften, de bliver i hvert fald meget små.

Nu har jeg forstårret opskriften og ender med en sutsko der er 8 cm lang og har meget på fornemmelsen at det stadig er for lille.

Vil i kære mødre med helt små være søde at skrive hvor lange fødder de små har? Så vil jeg være MEGET taknemmelig!

Ved selvfølgelig der kan være stor forskel, men vil hellere lave dem for store end små

jeg gætter på at babys fod som nyfødt ca. er omkring de 8 cm

Anmeld

31. marts 2012

pemiro

Linda-M skriver:

Dajeg var til 3 d scanning i uge 25+ målte de min drengs fod til at være 5 cm ved så ikke hvor meget de når at vokse inden fødslen... Men mon ikke 8 cm er fint de kan vel også gi sig lidt?

Anmeld

31. marts 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg lavede afstøbning af min søns fod da han var 4 uger gammel, har lige målt og den var 8,5 cm. Og han var ellers en stor dreng på 4 kg ved fødslen. Så tror ikke dine 8 cm bliver for små for en nyfødt

Anmeld

31. marts 2012

Linda-M

Tak for svar - så tør jeg godt lave makkeren til den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.