Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Any one???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
C@mill@ skriver: Any one???
Hvad søger du og hvad alder?
Maise86 skriver: Hvad søger du og hvad alder?
Baby eller li derefter, og alt muligt spændende og stimulerende..
Jeg har faktisk en tråd herinde men den er blevet låst pga inaktivitet. Og jeg har ikke lige fået lavet en ny. Men det er altså stadig til salg. Har bare ikke opdateret efter hvad han har på lager. Men du kan se den gamle tråd HER og så kan du se om der er noget du er interesseret i og så spørger jeg om han har det hjemme
Nettemor skriver: Jeg har faktisk en tråd herinde men den er blevet låst pga inaktivitet. Og jeg har ikke lige fået lavet en ny. Men det er altså stadig til salg. Har bare ikke opdateret efter hvad han har på lager. Men du kan se den gamle tråd HER og så kan du se om der er noget du er interesseret i og så spørger jeg om han har det hjemme
Hov havde ikke lige set det skulle være baby..
Nettemor skriver: Hov havde ikke lige set det skulle være baby..
Ellers flot...
Har du prøvet at kigge på Trendsales, jeg har selv lige købt en del trælegetøj til min datter på 7 mdr. En del af det var Brio og Maki
/Fenja
Fenja09 skriver: Har du prøvet at kigge på Trendsales, jeg har selv lige købt en del trælegetøj til min datter på 7 mdr. En del af det var Brio og Maki /Fenja
Nej men tak for tippet
C@mill@ skriver: Nej men tak for tippet
Det gode ved trælegetøj er at der skal en hel del til før det ser brugt ud, så jeg købte det bare brugt og det er så fint. Gav stort set ikke noget for det, så det er bare med at lede
C@mill@ skriver: Ellers flot...
Så ved du det til senere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128