hjælp til brudepige kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

ønskebørn74

nu er min kjole fundet... så skal jeg bare finde den til min kusine på 12 der skal være brudepige...

har i nogle gode hjemmesider eller butikker?

hun skal selv være med til at vælge den... men ville lige kigge... det er hendes mor der betaler den så den skal ikke koste en formue...

Se lige en fed hjemmeside..

http://www.lightinthebox.com/c/junior-bridesmaid-dresses_1987

Og husk hver kjole findes i et væld af farver..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

den kigger jeg lige nærmere på tak

Anmeld

1. april 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

der er et par stykker jeg sys er gode... men det irritere mig at man ikke kan få lov at se den i de andre farver

Anmeld

1. april 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

der er et par stykker jeg sys er gode... men det irritere mig at man ikke kan få lov at se den i de andre farver

Du kan jo finde en kjole derinde i farven du vil have.. Husk sådan et sted bruger de samme stoffer til tingene, det er på den måde de holder omkostningerne nede.. Jeg ved hvad alle farver hedder, da min mog har dessignet brudekjoler og festkjoler.. Så find en farve du kan li, så skal jeg give dig navnet..

Anmeld

1. april 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

Og jeg kan nu godt forstå de ikke har dem i alle farver, de bliver jo lavet på bestilling.. Med de 1000vis af kjoler der er derinde, skulle de jo have mega plads og så kan de ikke sælge dem så billigt.. Her kan man jo få en drømme brudekjole for 1500kr.

Anmeld

1. april 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

Og jeg kan nu godt forstå de ikke har dem i alle farver, de bliver jo lavet på bestilling.. Med de 1000vis af kjoler der er derinde, skulle de jo have mega plads og så kan de ikke sælge dem så billigt.. Her kan man jo få en drømme brudekjole for 1500kr.

jo jo men bare man kunne se stoffets farve når man trykkede på en farve...  så havde jeg været tilfreds  er ude efter noget lilla... eller hvid og lilla

Anmeld

1. april 2012

Kongmulle

Kay skriver:

nu er min kjole fundet... så skal jeg bare finde den til min kusine på 12 der skal være brudepige...

hun skal selv være med til at vælge den... men ville lige kigge... det er hendes mor der betaler den så den skal ikke koste en formue...

Hvad farve skal den være?

Vi har faktisk 2 smukke kjoler liggende til den alder, som vi købte hjem fra USA til vores store pige, til vores bryllup. Hun kunne bare ikke passe dem.

Bare send en pb hvis du vil ha mål og billeder

Anmeld

1. april 2012

bybaby

på denne side er der mange forskellige kjoler og de er ikke så dyre

www.nybobornetoj.dk

Anmeld

1. april 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

jo jo men bare man kunne se stoffets farve når man trykkede på en farve...  så havde jeg været tilfreds  er ude efter noget lilla... eller hvid og lilla

Jeg fandt lige en kjole i lila til kun 200kr fra et danskt firma..

http://www.sweet-design.dk/1549-lilla-pigekjole-aerme-p-2945.html

Anmeld

1. april 2012

cecilie1984

Hvis det var noget har jeg en til salg. Min søster var brudepige til vores bryllup og den er kun brugt en gang.

Alt efter hvad størrelse hun bruger, min søster var 11 da vi blev gift.

Den er hvid med en lille jakke til. Vil gerne sende billeder hvis du kunne være interesseret.

Den koster kun 300 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.