Nogen der ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Masig

Hyacinth skriver:

Hihi, det er så skønt med forskellige bryster

Ja det er jo bare dybt charmerende...hehe... Heldigvis er det kun noget vi selv lægger mærke til... Jeg kan se det og kæresten kan mærke forskellen, men den er nu alligevel så lille at andre ikke lige kan se det med det blotte øje.... Men bryster er vel altid en lille smule forskellige har jeg hørt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Princesspigen

Hyacinth skriver:

Om det er normalt, at jeg kun har ømhed i højre bryst(spændinger)?

Er gravid 10+6 med 2. barn og sidste graviditet var helt uden ømhed, så synes det her er lidt spøjst:-D

Jeg har set hjerteblink for et par uger siden, så jeg er ikke bekymret på den måde.. Synes bare det er lidt mærkeligt:-)

Nogle der har prøvet det?

Tak for hjælpen tøser;-)

jeg havde en del spændinger i mit venstre bryst(som så os er det støreste af mine bryster) i de lidt tidliger uger, men er det så blevet til begge bryster der er ømme og er nu 12+3  så jeg vil tro det er meget normalt..

Anmeld

1. april 2012

Ønskebarnet12

Det helt normalt Mine begge bryster har været ømme en uge før forventet menstruation, men så var jeg gravid i dag er jeg 11+6 og de er stadigvæk ømme 

Tillykke med graviditeten 

Anmeld

2. april 2012

Hyacinth

Masig skriver:

Ja det er jo bare dybt charmerende...hehe... Heldigvis er det kun noget vi selv lægger mærke til... Jeg kan se det og kæresten kan mærke forskellen, men den er nu alligevel så lille at andre ikke lige kan se det med det blotte øje.... Men bryster er vel altid en lille smule forskellige har jeg hørt....

Ja, det er vist også rigtigt nok, at de aldrig er heeelt ens det perfekte er jo også så kedeligt ik? 

Anmeld

2. april 2012

Hyacinth

Princesspigen skriver:

jeg havde en del spændinger i mit venstre bryst(som så os er det støreste af mine bryster) i de lidt tidliger uger, men er det så blevet til begge bryster der er ømme og er nu 12+3  så jeg vil tro det er meget normalt..

Hehe, så kan jeg måske være "heldig" at de følges ad senere i graviditeten haha

Anmeld

2. april 2012

Hyacinth

Ønskebarnet12 skriver:

Det helt normalt Mine begge bryster har været ømme en uge før forventet menstruation, men så var jeg gravid i dag er jeg 11+6 og de er stadigvæk ømme 

Tillykke med graviditeten 

Tak

Og tillykke til dig/jer også

Anmeld

2. april 2012

Masig

Hyacinth skriver:

Ja, det er vist også rigtigt nok, at de aldrig er heeelt ens det perfekte er jo også så kedeligt ik? 

Hehe jo ingen gider da se på en perfekt kvinde... tsk tsk...

Anmeld

2. april 2012

Princesspigen

Hyacinth skriver:

Hehe, så kan jeg måske være "heldig" at de følges ad senere i graviditeten haha

ja man kan jo håbe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.