Hej piger.
Nu nærmer terminen sig med hastige skridt. Jeg har haft en uges barsel allerede - og jeg havde virkelig glædet mig til at nyde denne tid inden fødslen!
Men jeg føler mig bare så uoplagt, flad, træt og lidt tom indeni. Min mand har desuden arbejdet meget de sidste to uger - så det har bestemt ikke hjulpet på det. Og så kan jeg rigtigt gå og have ondt af mig selv, fordi jeg har skulle passe mig selv herhjemme.
-Jeg har da lavet en del aftaler, gjort rent og bagt - men jeg synes bare ikke rigtigt, jeg er i hopla.
Jeg havde også troet, at jeg rigtigt skulle ud og gå en masse ture, men jeg får så mange plukveer, når jeg går ret meget mere end 500 m. Derudover sover jeg dårligt om natten pga. sovende fingre, MANGE ture på toilettet og de begrænsende stillinger at sove i.
-Når jeg herinde læser om alle de kvinder, som forgæves prøver at blive gravide, skammer jeg mig over mig selv! -Jeg burde jo bare være glad, lykkelig og overskudsagtig - drømmebarnet kommer jo liiiige om lidt.... Men kan bare ikke lige finde det frem i øjeblikket
Er det kun mig, som er blevet en puldret gravid med masser af selvmedlidenhed?
Lige et par billeder af dunken
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld