Hvor er det bare vildt det her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Camillos

Imorgen går jeg ind i 11+0  og alt virker stille og fredeligt. Skal desværre vente til 11/4 for at få min NF scanning. Og bliver ikke scannet i mellemtider da min gyn har ferie. 

Men alt virker stille og tilforladeligt.. 7,9,13 ingen blødninger siden sidste lørdag ingenting Altså det går vidst bare derud af.. ! 

Jeg skal være mor.. jeg er mere og mere sikker piger! Århh jeg græder af glæde... Hvor er det dog bare smukt for os hvis det sker efter 5 års kamp og 4 aborter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

christina92

DU SKAL VÆRE MOR!!!

Hvor er det skønt du virkelig begynder at glæde dig nu! Det bliver så fantastisk for jer

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

christina92 skriver:

DU SKAL VÆRE MOR!!!

Hvor er det skønt du virkelig begynder at glæde dig nu! Det bliver så fantastisk for jer

Jae det er så Fantastisk .. fatter det slet ikke savner bare mine ugentlige scanninger.. Havde håbet min gyn kunne have rykket sin ferie 3 uger frem hehe

Anmeld

31. marts 2012

christina92

Camillos skriver:

Jae det er så Fantastisk .. fatter det slet ikke savner bare mine ugentlige scanninger.. Havde håbet min gyn kunne have rykket sin ferie 3 uger frem hehe

hehe kan godt forstå det er et stort spring lige pludselig. Vi er jo også blevet scannet emd 3 ugers mellemrum indtil nu, og synes også det virker mærkeligt at vi først skal scannes igen til maj.

Men se det på den lyse side, ikke ret mange babyer kan lide at blive scannet pga. de lyde det laver inde ved dem, så se det som en ferie for baby også  og så glæd dig til NF, Det er fantastisk!!!

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

christina92 skriver:

hehe kan godt forstå det er et stort spring lige pludselig. Vi er jo også blevet scannet emd 3 ugers mellemrum indtil nu, og synes også det virker mærkeligt at vi først skal scannes igen til maj.

Men se det på den lyse side, ikke ret mange babyer kan lide at blive scannet pga. de lyde det laver inde ved dem, så se det som en ferie for baby også  og så glæd dig til NF, Det er fantastisk!!!

jeg glæder mig vildt til Nf .. og den laver de bare uden på maven ik ? 

Anmeld

31. marts 2012

christina92

Camillos skriver:

jeg glæder mig vildt til Nf .. og den laver de bare uden på maven ik ? 

Jow de gør  jeg synes det var skønt, endelig at kunne blive scannet udenpå, var lidt uheldige med dem der scannede mig de første gange indvendige, de var lige voldsomme nok efter min mening

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

christina92 skriver:

Jow de gør  jeg synes det var skønt, endelig at kunne blive scannet udenpå, var lidt uheldige med dem der scannede mig de første gange indvendige, de var lige voldsomme nok efter min mening

Okay .. Ja så kan jeg godt forstå det har været ubehageligt.. ? Har ingen problemer haft med mine indre scanninger.. 

Men det er jo vildt nok de kan se bebs igennem huden allerede nu.. at den allerede er så stor

Anmeld

31. marts 2012

My Babygirl

Hvor er det fantastisk - STORT TILLYKKE!!!

Du skal være MOR!

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

My Babygirl skriver:

Hvor er det fantastisk - STORT TILLYKKE!!!

Du skal være MOR!

Tusind tak

Anmeld

31. marts 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Imorgen går jeg ind i 11+0  og alt virker stille og fredeligt. Skal desværre vente til 11/4 for at få min NF scanning. Og bliver ikke scannet i mellemtider da min gyn har ferie. 

Men alt virker stille og tilforladeligt.. 7,9,13 ingen blødninger siden sidste lørdag ingenting Altså det går vidst bare derud af.. ! 

Jeg skal være mor.. jeg er mere og mere sikker piger! Århh jeg græder af glæde... Hvor er det dog bare smukt for os hvis det sker efter 5 års kamp og 4 aborter 

det bare fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.