ændring af udflåd 5+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Stinna1006

hej alle sammen

da jeg fandt ud af jeg var gravid i uge 4 ca havde jeg tykt hvid udflåd men det har nu ændret sig til gennemsigtigt tyndt udflåd ... er det normalt at det ændre sig ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Camillos

Stinna1006 skriver:

hej alle sammen

da jeg fandt ud af jeg var gravid i uge 4 ca havde jeg tykt hvid udflåd men det har nu ændret sig til gennemsigtigt tyndt udflåd ... er det normalt at det ændre sig ??

det er ganske Normalt og tillykke med graviditeten. Den ændrer sig konstant.. Nogle dage er der ingen udflåd.. Andre dage er man bange for man bløder fordi man er så "våd" forstå mig ret.. Altså at det er temmelig slemt med udflåden. Det er sjældent jeg har hvid udflåd.. Jeg har altid gennemsigtig.. Men altså det er helt normalt

Anmeld

31. marts 2012

Stinna1006

tak for dit svar du er en skat ... blev helt nervøs føler mig ret våd lige i disse dage .... har lidt mens agtige smerter nogle gange osse så tænkte åhhhhh nej

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

Stinna1006 skriver:

tak for dit svar du er en skat ... blev helt nervøs føler mig ret våd lige i disse dage .... har lidt mens agtige smerter nogle gange osse så tænkte åhhhhh nej

Mens smerterne er ligament smerter, der kommer af ledbåndende i din muskulatur omkring bækkenet strækker sig for at gøre plads til baby .. det er også helt normalt.. .. Lige et godt råd.. når du skal svare folk så gå op i den boks jeg har skrevet i, i højre hjørne, så kommer der en lille kasse frem hvor der står: Citer notat ..

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

Camillos skriver:

Mens smerterne er ligament smerter, der kommer af ledbåndende i din muskulatur omkring bækkenet strækker sig for at gøre plads til baby .. det er også helt normalt.. .. Lige et godt råd.. når du skal svare folk så gå op i den boks jeg har skrevet i, i højre hjørne, så kommer der en lille kasse frem hvor der står: Citer notat ..

sorry Citer indlæg ..

Anmeld

31. marts 2012

Stinna1006

Stinna1006 skriver:

Tak

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

Stinna1006 skriver:

Tak

Forstod du det? for du har ikke gjort det? hehe .. det er bare så jeg kan se på min profil du skriver til mig.. ellers kan jeg ikke se det..

Anmeld

31. marts 2012

Stinna1006

Camillos skriver:

Forstod du det? for du har ikke gjort det? hehe .. det er bare så jeg kan se på min profil du skriver til mig.. ellers kan jeg ikke se det..

Bedre nu ?

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

Stinna1006 skriver:

Bedre nu ?

yup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.