Liv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen derude!! 

Er lidt/meget nervøs. :-(

Jeg er 25+2 og det er jo nu man skalkunne mærke baby hver dag, hele dagen igår har jeg ikke mærket ham?? Ska jeg ringe og høre jordmoderen ad?? Hvad ville i gøre ?? Ved ikke ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Godmorgen derude!! 

Jeg er 25+2 og det er jo nu man skalkunne mærke baby hver dag, hele dagen igår har jeg ikke mærket ham?? Ska jeg ringe og høre jordmoderen ad?? Hvad ville i gøre ?? Ved ikke ...

godmorgen.

Hvis du er bekymret så ring til JM, det er bedre at blive tjekket en gang for meget end for lidt.

Anmeld

31. marts 2012

sandramor

jeg kan godt huske jeg også oplevede at ha en dag engang imellem hvor jeg ikke mærkede prinsessen ret meget...

har du prøvet at drikke et glas ISKOLDT vand og ligge og slappe af?

der kan være mange grunde til du ikke har mærket baby.. bla kan baby ligge med ryggen ud mod maven så kan du ikke mærke spark som ellers...

men jeg ville lytte til min mave fornemmelse og er du stadig nervøs så ring til jm eller fødegang

Anmeld

31. marts 2012

Nettemor

Prøv med Iskoldt vand eller juice eller noget med sukker i´. Hvis det ikke virker ville jeg helt klart ringe til FG for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

31. marts 2012

crille

Syntes klart det er bedre at forhøre sig hos dem der ved, end at gå og bekymre sig..

Ved du fra dine scanninger, hvordan din moderkage ligger? 

Tror nu på at alt er om det skal være. Sender dig en tanke  

Anmeld

31. marts 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Godmorgen derude!! 

håber du fandt ud af det

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Mange tak alle sammen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.