Katte87 skriver:
Hehe jamen det er jo det vi er her for!
Jeg kan udemærket godt følge bekymringen - der skulle åbenbart også meget til før jeg ringede til fødegangen 
Tja, jeg ved det egentlig ikke rigtigt
Jeg tror jeg har været for aktiv. Jeg blev i hvert fald sygemeldt en uges tid med beskeden om at ligge fuldstændigt stille (måtte melde fra som frivillig til idrætsfestivallen for sindslidende samt aflyse min egen fødselsdag), men efter en uge på sofaen var jeg "up and running" igen
Det sidste af min graviditet mærkede jeg stort set ikke plukkeveerne - meget mystisk! 
Dejligt at jeg ikke er til gene ved at spørge

Altså hvis det forsætter i flere timer endnu, så ringer jeg bare derud for at være på den sikre side - jeg er nok ikke den første eller sidste som ringer for at komme af med sin bekymring
Hihi...
Ej hvor irriterende... Og da især at du måtte aflyse dine aftaler, håber du havde en god liggende fødselsdag trods alt
Jeg har slet ikke været aktiv idag, så det kan ikke være det, de kommer af - har lagt på sofaen hele dagen!! 
Må vente og se tiden an, håber bare de går i sig selv i løbet af natten - skulle gerne have lidt søvn istedet for at tænke for meget over plukkerne
Anmeld