Plukveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Darling<3

Godaften/godnat Pigerne

Jeg har her den sidste time, halvanden - har nogle plukveer, ca 8 stk, er det for mange eller??

Først idag har jeg fundet ud af at det er plukveer, troede egenligt bare det var vores dejlige Pige, som jeg kunne mærke

Maven bliver helt hård og det vare ca i 20 sekunder - har INGEN smerter med i det..

Skal jeg ringe til fødegangen eller skal jeg bare skride i seng og få sovet?

Har slappet af hele dagen da jeg har kæmpe halsbrænd, så "veerne" kommer åbenbart helt af sig selv..

Kram Sabrina, 26+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Ka+Ma=Be

Darling<3 skriver:

Godaften/godnat Pigerne

Jeg har her den sidste time, halvanden - har nogle plukveer, ca 8 stk, er det for mange eller??

Først idag har jeg fundet ud af at det er plukveer, troede egenligt bare det var vores dejlige Pige, som jeg kunne mærke

Maven bliver helt hård og det vare ca i 20 sekunder - har INGEN smerter med i det..

Skal jeg ringe til fødegangen eller skal jeg bare skride i seng og få sovet?

Har slappet af hele dagen da jeg har kæmpe halsbrænd, så "veerne" kommer åbenbart helt af sig selv..

Kram Sabrina, 26+4

Det lyder ganske normalt! Jeg havde rigtig mange plukkeveer under min graviditet - og da jeg var forbi hospitalet i uge 28 (netop pga mange plukkeveer) havde jeg ca. 40 stk i løbet af 1½-2 timer! Så 8 ville ikke bekymre mig slet ikke hvis de, som du nævner, ikke gør ondt

Anmeld

31. marts 2012

Darling<3

Katte87 skriver:

Det lyder ganske normalt! Jeg havde rigtig mange plukkeveer under min graviditet - og da jeg var forbi hospitalet i uge 28 (netop pga mange plukkeveer) havde jeg ca. 40 stk i løbet af 1½-2 timer! Så 8 ville ikke bekymre mig slet ikke hvis de, som du nævner, ikke gør ondt

Puuuh, ej det var godt nok også mange du havde!!

Hvad var grunden til at du havde så mange?

Altså de gør på ingen måde ondt og jeg kan sgatens mærke at prinsessen ligger og mosler rundt - men ville jo lige hører herinde, inden jeg panikker og flår manden op fra sofaen Hihi...

Anmeld

31. marts 2012

Mira0911

Hvis du havde smerter og de kom meget regelmæssigt, så skulle du ringe til fødegangen... 

Anmeld

31. marts 2012

Darling<3

Mira0911 skriver:

Hvis du havde smerter og de kom meget regelmæssigt, så skulle du ringe til fødegangen... 

Men hvis?? Det gør jo ikke ondt og de kommer vidst heller ikke reglmæssigt, har ikke taget tid på dem

Anmeld

31. marts 2012

Mira0911

Darling<3 skriver:

Men hvis?? Det gør jo ikke ondt og de kommer vidst heller ikke reglmæssigt, har ikke taget tid på dem

Så længe de ikke gør ondt er der ikke noget at bekymre sig for... Det var noget hvis de gjorde nas og de varer lidt ligesom veer... Så ville jeg reagere... Jeg tror ikke du får noget ud af at ringe til fødegangen... 

Anmeld

31. marts 2012

Ka+Ma=Be

Darling<3 skriver:

Puuuh, ej det var godt nok også mange du havde!!

Hvad var grunden til at du havde så mange?

Altså de gør på ingen måde ondt og jeg kan sgatens mærke at prinsessen ligger og mosler rundt - men ville jo lige hører herinde, inden jeg panikker og flår manden op fra sofaen Hihi...

Hehe jamen det er jo det vi er her for! Jeg kan udemærket godt følge bekymringen - der skulle åbenbart også meget til før jeg ringede til fødegangen

Tja, jeg ved det egentlig ikke rigtigt Jeg tror jeg har været for aktiv. Jeg blev i hvert fald sygemeldt en uges tid med beskeden om at ligge fuldstændigt stille (måtte melde fra som frivillig til idrætsfestivallen for sindslidende samt aflyse min egen fødselsdag), men efter en uge på sofaen var jeg "up and running" igen  

Det sidste af min graviditet mærkede jeg stort set ikke plukkeveerne - meget mystisk!

Anmeld

31. marts 2012

Darling<3

Mira0911 skriver:

Så længe de ikke gør ondt er der ikke noget at bekymre sig for... Det var noget hvis de gjorde nas og de varer lidt ligesom veer... Så ville jeg reagere... Jeg tror ikke du får noget ud af at ringe til fødegangen... 

Det er jo det jeg søgte et svar på, jeg har jo ikke selv været gennem en fødsel endnu, så jeg har ingen ide om hvordan rigtige veer føles som og hvornår man skal reagere på plukveer..

Anmeld

31. marts 2012

Mira0911

Darling<3 skriver:

Det er jo det jeg søgte et svar på, jeg har jo ikke selv været gennem en fødsel endnu, så jeg har ingen ide om hvordan rigtige veer føles som og hvornår man skal reagere på plukveer..

Når det er plukkeveer, så skal man reagere når de giver smerte og kommer regelmæssigt... Hvis det bekymre dig, så gi fødegangen et kald, så kan de også fortælle dig hvordan du skal forholde dig... 

Anmeld

31. marts 2012

Darling<3

Katte87 skriver:

Hehe jamen det er jo det vi er her for! Jeg kan udemærket godt følge bekymringen - der skulle åbenbart også meget til før jeg ringede til fødegangen

Tja, jeg ved det egentlig ikke rigtigt Jeg tror jeg har været for aktiv. Jeg blev i hvert fald sygemeldt en uges tid med beskeden om at ligge fuldstændigt stille (måtte melde fra som frivillig til idrætsfestivallen for sindslidende samt aflyse min egen fødselsdag), men efter en uge på sofaen var jeg "up and running" igen  

Det sidste af min graviditet mærkede jeg stort set ikke plukkeveerne - meget mystisk!

Dejligt at jeg ikke er til gene ved at spørge

Altså hvis det forsætter i flere timer endnu, så ringer jeg bare derud for at være på den sikre side - jeg er nok ikke den første eller sidste som ringer for at komme af med sin bekymring Hihi...

Ej hvor irriterende... Og da især at du måtte aflyse dine aftaler, håber du havde en god liggende fødselsdag trods alt

Jeg har slet ikke været aktiv idag, så det kan ikke være det, de kommer af - har lagt på sofaen hele dagen!!

Må vente og se tiden an, håber bare de går i sig selv i løbet af natten - skulle gerne have lidt søvn istedet for at tænke for meget over plukkerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.