SÅ forskellige ÆL beregner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

TR

Kris89 skriver:

tak

ja det har jeg gjort et par gange nu... men jeg har også en lang cyklus på 33-39 dage... så mere for at finde ud af hvornår det reelt ligger og finde ud af om jeg har ægløsning... for mandens sæd er i orden, så det må jo være mig den er gal med...

Det behøver ikk at være dig jeg har selv været det igennem .. Vi prøvede i 1,5 år og sku til at begynde at få hjælp .. Men så blev jeg det naturligt er Idag 14+6 og min cyklus var 35 dage .. Til sidst valgt Vi at gør det hver 2-3 dag og det må ha lykkes krydser for jer begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Kris89

TR skriver:

Det behøver ikk at være dig jeg har selv været det igennem .. Vi prøvede i 1,5 år og sku til at begynde at få hjælp .. Men så blev jeg det naturligt er Idag 14+6 og min cyklus var 35 dage .. Til sidst valgt Vi at gør det hver 2-3 dag og det må ha lykkes krydser for jer begge to

tak

denne gang knaldede vi 12 dage inden postiv æl test og 3 dage efter...

alligevel føles det som om mens er på vej . så er godt nok ved at miste modet totalt.

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Okay, det lyder da også til at være meget lange cyklusser.. Synes at have læst at 37 var max for at man kan få ægløsning. Men du har testet positivt for æl, går jeg ud fra  

Det på være det mentale der spiller..  

Jeg vil rigtig gerne være gravid. men er samtidig bange for at blive det, da jeg har tabt 3 gange nu, og har hørt at jo flere gange man gør desto strørre sansynlighed er der for det sker igen.. 

Undskyld jeg blander mig lidt .. .. Men ville bare lige sige jeg har selv mistet 4 gange.... Men er nu gravid og 10+6 idag ...Og det hele føltes rigtigt denne gang.. Så der er håb endnu

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Undskyld jeg blander mig lidt .. .. Men ville bare lige sige jeg har selv mistet 4 gange.... Men er nu gravid og 10+6 idag ...Og det hele føltes rigtigt denne gang.. Så der er håb endnu

Tillykke med din graviditet  

Hvor langt har du været henne da du har mistet de andre gange? 

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tillykke med din graviditet  

Hvor langt har du været henne da du har mistet de andre gange? 

tak... de aborter jeg har haft har været missed abortions. hvor jeg har troet jeg var længere henne og kroppen bare ikke har kunne udstøde de fostre der har væet gået til grunde... Jeg har aldrig kunne se noget der lignede et foster på de scanninger jeg har fået fra sygehuset. Så vidt jeg ved er mine fostre gået til omkring uge 6-7... har mistet det senest da jeg troede jeg var 11 uger henne. Men nu har jeg været til gentagne scanninger grundet mine aborter. 5+ 6+ 7+ 8+ 9+ og Alle gangene er spiren vokset fint og har haft hjerteblink

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

tak... de aborter jeg har haft har været missed abortions. hvor jeg har troet jeg var længere henne og kroppen bare ikke har kunne udstøde de fostre der har væet gået til grunde... Jeg har aldrig kunne se noget der lignede et foster på de scanninger jeg har fået fra sygehuset. Så vidt jeg ved er mine fostre gået til omkring uge 6-7... har mistet det senest da jeg troede jeg var 11 uger henne. Men nu har jeg været til gentagne scanninger grundet mine aborter. 5+ 6+ 7+ 8+ 9+ og Alle gangene er spiren vokset fint og har haft hjerteblink

Tillykke endnu en gang. Jeg var dog inde og se hjerteblink på 2 ud af de 3 mistede, så min situation er nok en smule anderledes  

Anmeld

1. april 2012

TR

Kris89 skriver:

tak

denne gang knaldede vi 12 dage inden postiv æl test og 3 dage efter...

alligevel føles det som om mens er på vej . så er godt nok ved at miste modet totalt.

Forstår dig fuldt ud men jo mindre du tænker på , jo større er chancen for at du bliver gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.