Sara Blædel bøger købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.138 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Findusinde

Hej!

Er der nogle der vil sælge deres Sara Blædel bøger? Alle pånær Grønt støv har interesse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Findusinde

Gad vide om man ikke må oppe den, når det er noget man søger?

Anmeld

31. marts 2012

MRN

Hej

Jeg har alle Sara Blædels bøger - og vil gerne sælge dem. Men kan kun finde 3 af dem. De andre må jeg have lånt ud eller mistet ved flytning :-( (det er: Kald mig prinsesse og hævnens gudinde)

Dem jeg så har mulighed for at sælge er:

- Kun ét liv

- Aldrig mere fri

- Dødsenglen

Den seneste bog (De glemte piger) har jeg læst digitalt på min iPad - så den kan jeg desværre ikke sælge.

Anmeld

31. marts 2012

4kløver

Hold øje med føtex de har dem tit til 50 kr.

Anmeld

31. marts 2012

Findusinde

MRN skriver:

Hej

Jeg har alle Sara Blædels bøger - og vil gerne sælge dem. Men kan kun finde 3 af dem. De andre må jeg have lånt ud eller mistet ved flytning :-( (det er: Kald mig prinsesse og hævnens gudinde)

Dem jeg så har mulighed for at sælge er:

- Kun ét liv

- Aldrig mere fri

- Dødsenglen

Den seneste bog (De glemte piger) har jeg læst digitalt på min iPad - så den kan jeg desværre ikke sælge.

Hhvad er prisen?

Anmeld

31. marts 2012

MRN

Hmm, det ved jeg sørme ikke. Mener vist de har kostet omkring 300 kr pr stk, og de er alle 3 kun læst en gang.

Hvad har du i tankerne? Hvor henne bor du? Fordi de er jo lidt tykke (og tunge), så fragten bliver nok lidt dyr!! 

Anmeld

31. marts 2012

HeidiØ

Findusinde skriver:

Hej!

Er der nogle der vil sælge deres Sara Blædel bøger? Alle pånær Grønt støv har interesse!

Jeg har den der hedder "Kald mig Prinsesse", du gerne må købe. Den er faktisk rigtig god.

Anmeld

31. marts 2012

Findusinde

MRN skriver:

Hmm, det ved jeg sørme ikke. Mener vist de har kostet omkring 300 kr pr stk, og de er alle 3 kun læst en gang.

Hvad har du i tankerne? Hvor henne bor du? Fordi de er jo lidt tykke (og tunge), så fragten bliver nok lidt dyr!! 

Jamen det ved jeg ikke, kan se at de sommetider er på tilbud til 50-100 kr, jeg har bare ikke kunnet finde dem inden for den sidste tid...

Så måske 60 kr stykket?

Jeg bor i Vensyssel, men er dagligt i Aalborg

Anmeld

31. marts 2012

Findusinde

HeidiØ skriver:

Jeg har den der hedder "Kald mig Prinsesse", du gerne må købe. Den er faktisk rigtig god.

Hvad tænker du af pris?

Anmeld

31. marts 2012

HeidiØ

Findusinde skriver:

Hvad tænker du af pris?

Har lige vejet den og kan sende for 30 kr som B post!

Så hvis vi siger 70inkl? ...

I øvrigt Hardback!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.