G-test i fakta...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Anonym trådstarter

Har Fakta graviditets-tests? Hvis de har, hvor skal jeg så lede henne i butikken, og ved I hvad de koster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

MorDk

Uh... jeg mener faktisk jeg købte en for omkring 30-40 kr og fandt den oppe ved kassen...

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Uh... jeg mener faktisk jeg købte en for omkring 30-40 kr og fandt den oppe ved kassen...

Og der var kun én i pakken?

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Har Fakta graviditets-tests? Hvis de har, hvor skal jeg så lede henne i butikken, og ved I hvad de koster?

fakta har ikke teste desværre.

Anmeld

30. marts 2012

MorDk

Ja der var 1 i pakken.... og JO fakta har haft tests. For har selv købt en der... Måske de ikke forhandler dem i alle faktaer - det skal jeg ikke kunne sige. 

Man kan købe VALMED i Netto... 

Anmeld

30. marts 2012

BabyMiracle <3

Fakta har aldrig haft graviditetsteste .. 

Anmeld

30. marts 2012

spj

Da jeg skulle bruge en for nogle måneder siden tænkte jeg, at jeg lige kunne liste i fakta og købe en (der møder jeg nemlig aldrig nogen jeg kender), men de havde ikke nogen.

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Synes heller ikke jeg har set dem der, det var derfor jeg lige ville spørge herinde... er nemlig nødt til at køre udenbys for at købe, da for mange kender mig i de butikker der forhandler g-tests... og skulle jo gerne finde mig et arbejde i nær fremtid... selv om det jo ikke er sikkert jeg når det, hvis jeg tester positiv

Anmeld

30. marts 2012

DKTiha

Jeg har flere gange købt i fakta ... Så nogen sælger andre gør ikke... Ellers netto og kiwi (som lige er begyndt at føre det ) og der er det 2 i pakken til 40-50kr.. Og Lidl sælger også til en 20'er og der er 1 i..

Anmeld

30. marts 2012

MorDk

BabyMiracle <3 skriver:

Fakta har aldrig haft graviditetsteste .. 

Øh...jo de har!!! Har jo som sagt selv købt dem der... 1 gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.