Hvad siger jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. april 2009

Skruk

Jeg har brug for en virkelig god undskyldning...

Der er en sandsynlighed for, at jeg er blevet gravid, men kan først teste mandag d. 13.
Mit STORE dilemma er, at torsdag skal jeg til påskefrokost med hele den pukkelryggede, og lørdag skal jeg være sammen med alle veninderne

Da jeg ikke er den der står forrest i køen når det drejer sig om at sige "nej tak" til et godt glas rødvin eller en god drink, vil både familie og veninder straks tabe skuffen og udbryde "DU ER GRAVID"...

Jeg er ikke god til at lyve, og har det faktisk ret skidt med det, men jeg ønsker samtidigt heller ikke at røbe noget. Dette skyldes at jeg ikke ved om jeg er gravid, men samtidigt også fordi det er meget tidligt i forløbet. Samtidig er det også noget mig og kæresten gør i al hemmelighed

Så kryb til korset og giv mig nogle af de gode/dårlige undskyldninger i evt. selv har brugt/hørt...

Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

fam.4xc

Nu kan man jo godt ha dage hvor man ik lige har lyst til alkohol uden at man skal aflægge rapport om det, men ellers kan du da ha en hovedpine så strid at du ik har lyst til at drikke....

Anmeld

6. april 2009

Miss BananaHammock

Det er ikke noget jeg selv har måtte igennem, endnu , men jeg tror at jeg ville sige noget med: Jeg har simpelhen haft sådan en migræne eller ondt i maven og tror det er bedre jeg er ovre det før jeg fylder mere alkohol indenborde.

Men jeg har det ligesom dig, jeg er dårlig til at lyve og folk kan gennemskue mig med det samme.

Sorry jeg ikke kan komme med et bedre svar!

mvh Nena

Anmeld

6. april 2009

katrinex4

Nena skriver:

Det er ikke noget jeg selv har måtte igennem, endnu , men jeg tror at jeg ville sige noget med: Jeg har simpelhen haft sådan en migræne eller ondt i maven og tror det er bedre jeg er ovre det før jeg fylder mere alkohol indenborde.

Men jeg har det ligesom dig, jeg er dårlig til at lyve og folk kan gennemskue mig med det samme.

Sorry jeg ikke kan komme med et bedre svar!

mvh Nena

Du er på penicillin, den er altid god....

Anmeld

6. april 2009

LineD

Medbring selv rødvin (Alkohol fri) Det er der da ingen der ser til en fest

Ellers er den god at sige, nej jeg har stadig tømmermænd fra igår Så vand er nok bedst idag!

Anmeld

6. april 2009

Pia.

katrinex4 skriver:

meget enig... den er altid god... bare sig du har dårlig hals og derfor ikke må drikke ....

Anmeld

6. april 2009

SaNiNa

katrinex4 skriver:

Den brugte jeg... men var jo så osse på penicellin...

Anmeld

6. april 2009

Skruk

LineD skriver:

Medbring selv rødvin (Alkohol fri) Det er der da ingen der ser til en fest

Ellers er den god at sige, nej jeg har stadig tømmermænd fra igår Så vand er nok bedst idag!

Synes den alkoholfrie rødvin lyder som en fremragende idé Men i det hele taget er der mange gode forslag!

Anmeld

6. april 2009

LineD

Skruk skriver:

Synes den alkoholfrie rødvin lyder som en fremragende idé Men i det hele taget er der mange gode forslag!

Hihi det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.