Så kom vi hjem fra Prag :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

grøn · ært

... og hold kæft en skøn tur!!! :-D Hvis jeg sidder ned resten af min graviditet, så behøver jeg ikke have dårlig samvittighed, for hold op hvor har vi gået meget hver dag! Mindst 10-15 km. og den ene dag kom den over 20 km. Pweeeu, der var jeg godt nok også godt brugt da. Men Prag er jo en vidunderlig by, med smukke udsigter ud over byen, når man kommer højt op! Og jeg havde indgået en pagt med mig selv om, at jeg skulle give den fuldstændig gas, for ellers ville jeg bare fortryde det. Det er Michaels og min første og sidste tur uden børn. Vidunderligt at vi nåede at prøve det!

Jeg har siddet og læst de sidste indlæg og kigget mavebilleder. Følte mig bagud, selvom vi kun har været væk 9 dage :-P Men I ser jo bare skønne og store ud alle jer der har lagt billeder ind på det sidste! :-D
Vi glæder os simpelthen så ufattelig meget - nu er der jo kun 6 uger og 3 dage til min termin. Det er uvirkeligt!

I får lige et mavebillede fra Prag - dagen hvor vi gik +20 km. og dagen hvor jeg synes jeg var mega-sej ;-D
"Spis sundt og tro på dig selv - yeeaaah", som Asbjørn Riis ville have sagt det!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Koen.

Velkommen hjem, lyder som en skøn skøn tur

Anmeld

31. marts 2012

MariaJ

Fantastisk. Hvor er du sej! Det lyder som en skøn tur.

Anmeld

1. april 2012

CaWi

Det lyder bare som en super lækker tur i har været på.

Hvor må det også bare ha været dejligt med noget kærestetid lige her inden den lille kommer

Anmeld

1. april 2012

JH12

Fedt billede, og Fantastisk du har bevæget sig så meget på ferien..

Dejligt du har haft en god tur, og at i lige nåede at komme på ferie sammen uden børn

Anmeld

2. april 2012

grøn · ært

Jaa, det var virkelig også en helt igennem fantastisk tur! :-D
- og det var bestemt rart med intens kærestetid, inden den lille <3 Der vil jo gå enormt lang tid, før vi igen kan tage sådan en lang ferie bare os to. Mærkeligt at tænke på. Så fantastisk vi nåede det - og Prag er simpelthen sådan en romantisk by! :-D (kom igen Paris!! :-P ) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.