hvad skal i spise iaften ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

Rkb25

Vi skal have hvidløgsmarineret svinefilet med rösti, kogte grøntsager og béarnaise.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

MariaKyedDK

tarkoflen skriver:

Vi plejer at købe det der pesto, man finder på køl i føtex ved siden af det friske pasta!

Så køber vi noget lækkert brød, carpaccio, tigerrejer med lakrids og hvidløg, jeg elsker tomatsalat så det får vi også tit, så laver vi lidt oliventapanade, kæresten kan godt lide kødboller med tomatsovs, nogle kartofler i ovnen med aioli og nogle gange lidt forskelligt lækkert "pålæg" ala lufttørret skinke, lækre pølser og så nogle oliven...

Det er SÅ nemt og lækkert og bare rigtig hyggemad, fordi man sidder så længe over det!

ej hvor pinligt , har aldrig hørt om mange af tingene.... og jeg ELSKER mad, og vil så gerne alle de ting...

lyder super hyggeligt, god fredag aften

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

Rkb25 skriver:

Vi skal have hvidløgsmarineret svinefilet med rösti, kogte grøntsager og béarnaise.

eij det er faktisk godt , men her spiser manden selvfølgelig ikke hvid løg. ja gør min søn heller ikke, kun hvidløgsflutes

Anmeld

30. marts 2012

Isabella_mor

30. marts 2012

MariaKyedDK

hellehm skriver:

Jeg har endelig fået gang i weberen, det blæser ret heftigt Så skal der en hel kylle rylle på spyd og kartofler under blandet med chili, hvidløg, forårsløg, sesamfrø og soya

ja det blæser super super ekstremt idag, lidt øv nu hvor i skal grille, jeg elsker at grille, glæder mig SÅ meget til sommer

håber i alligevel får lavet kylle ryllen på trods af det dumme vejr.

Anmeld

30. marts 2012

MariaKyedDK

isabellamor skriver:

vi skal have OSTESUPPE

Ostesuppe ???

Anmeld

30. marts 2012

tarkoflen

MariaKyedDK skriver:

ej hvor pinligt , har aldrig hørt om mange af tingene.... og jeg ELSKER mad, og vil så gerne alle de ting...

lyder super hyggeligt, god fredag aften

Sig endelig til, hvis du skal have noget uddybet, det meste er jo færdigkøbt, så det er mega nemt

Anmeld

30. marts 2012

Maja_4000

Take away .. Vi er alle 3 syge og min kæreste er stadig på arbejde (selvom han er syg ) .. Så jeg orker ikke at lave noget :b 

Anmeld

30. marts 2012

Isabella_mor

30. marts 2012

MariaKyedDK

tarkoflen skriver:

Sig endelig til, hvis du skal have noget uddybet, det meste er jo færdigkøbt, så det er mega nemt

jo tAK, vil jeg da gerne,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.