se se se min lille spire

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hihi hvor er nr 2 billede bare sødt, det ligner en lille vingummibamse

Jaa det gør så. Synes det er så godt og så sødt . Er så glad for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Anonym trådstarter

1234567890 skriver:

PPkPkaPlay

jamen jeg bor egentlig i graekenland, saa her goer det de nok lidt anderledes.. saa ikke bekymre dig om naar jeg fortaeller dig hvad jeg goer, pga du nok ikke goer det paa samme maade. Jeg har vaeret til scanning da jeg var 5 uger henne, 8 uger henne, og 9 uger henne og skal paa naeste fredag.. hver maaned faar jeg taget blodproeve.. Vi burde snakke sammen, og foelges ad... hvis du har lyst ?

Okay. Ja det er noget mere anderledes end i dk .
Men fedt i bliver fulgt så tæt.
Ja det kunne være super fedt . Vil jeg gerne . Er du slet ikk nervøs for at skulle føde der nede ??

Anmeld

30. marts 2012

Gravid2012

Anonym skriver:

Okay. Ja det er noget mere anderledes end i dk .
Men fedt i bliver fulgt så tæt.
Ja det kunne være super fedt . Vil jeg gerne . Er du slet ikk nervøs for at skulle føde der nede ??

super altsa jeg stoler ikke paa de offentlige hospitaler, saa derfor er jeg paa privat klinik... selvom det koster 3000 euro fra start til slut, saa er det det vaerd...

Har du nogen at dele din glaede mig... er du gift? eller kaereste?

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

1234567890 skriver:

super altsa jeg stoler ikke paa de offentlige hospitaler, saa derfor er jeg paa privat klinik... selvom det koster 3000 euro fra start til slut, saa er det det vaerd...

Har du nogen at dele din glaede mig... er du gift? eller kaereste?

Okay kan godt forstå du har valgt at betale dig fra det .

Jeg har en kæreste at dele det med . Det er 2 graviditet på 3 måneder . Mistede desværre i december .
Sp da jeg så blod første gang i den her graviditet var jeg hunde rad og sikker på det var slut igen . Men ja billederne taler jo for sig selv . Den er der stadig og gudske lov for det . Men synes godt nok de første 12 uger trækker tænder ud . Nu vil jeg bare gerne ind i 12 uge .
Har du kæreste eller er gift ??

Anmeld

31. marts 2012

Gravid2012

Anonym skriver:

Okay kan godt forstå du har valgt at betale dig fra det .

Jeg har en kæreste at dele det med . Det er 2 graviditet på 3 måneder . Mistede desværre i december .
Sp da jeg så blod første gang i den her graviditet var jeg hunde rad og sikker på det var slut igen . Men ja billederne taler jo for sig selv . Den er der stadig og gudske lov for det . Men synes godt nok de første 12 uger trækker tænder ud . Nu vil jeg bare gerne ind i 12 uge .
Har du kæreste eller er gift ??

det skal nok gaa godt denne gang.. Ja jeg er gift, og vi har proevet i et aar... saa nu er det ENDELIG sket...

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jep se min lille spire . Er 9+2 idag . Har været til ekstra scanning grundet blødninger.

Jeg er ano lidt endnu da ingen ved det.
Nogen som kan regne ud hvornår jeg har termin ???
Men nogen som kan regne ud hvornår jeg har termin ?? Sagde de nemlig ikk
Det ligner en vingummibamse

hold da op hvor ser fostersækken stor ud i forhold til hos mig ..og meget forskellig på de to billeder?  

men sikke en fin lille spirer...  

Tillykke med graviditeten ..

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

TusTusiTusinTusindttataksskskaskalddu

hold da op hvor ser fostersækken stor ud i forhold til hos mig ..og meget forskellig på de to billeder?  

men sikke en fin lille spirer...  

Tillykke med graviditeten ..

Tusind tak skal du have .
Og ja den er stor og fin. Jeg selv mener nu os jeg er 10+0 på billedet men efter scanningen er jeg altså kun 9+2. Men vi må se til nf. Synes det er vildt at se et foster så tydeligt i 9+2. Jeg så den bevægede bene så sødt min vingummibamse

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

1234567890 skriver:

PlsPlOOk

det skal nok gaa godt denne gang.. Ja jeg er gift, og vi har proevet i et aar... saa nu er det ENDELIG sket...

Dejligt at høre gift .

Årh skønt det endelig er lykkedes så , vi har prøvede at ramme så vi fik et sommer barn , men ja det lykkedes jo så ikk . Men pyt års tiden er underordnet så længe der er en lille en i maven er jeg glad og til freds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.