update: svangerskabsforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Kløver

Hej alle.
Skriver fra mobil. Hjalp at banke i bordet og blev sendt til kontrol, og er nu indlagt, blodtryk var steget til 138/107 hvor det bagerste er alt alt for højt, og havde protein i urinen. Får nu kørt kurve og skal opsamle urin det næste døgn. Så vi må se hvad der sker. Er i dag 35+3 det samme som da min søn kom for præcis 14 mdr siden, så Håber det er fanget i tide så hun kan blive derinde noget tid endnu. Holder jer opdateret så godt som muligt
Hilsen Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

morbibi

Maja84 skriver:

Hej alle.
Skriver fra mobil. Hjalp at banke i bordet og blev sendt til kontrol, og er nu indlagt, blodtryk var steget til 138/107 hvor det bagerste er alt alt for højt, og havde protein i urinen. Får nu kørt kurve og skal opsamle urin det næste døgn. Så vi må se hvad der sker. Er i dag 35+3 det samme som da min søn kom for præcis 14 mdr siden, så Håber det er fanget i tide så hun kan blive derinde noget tid endnu. Holder jer opdateret så godt som muligt
Hilsen Maja

Anmeld

30. marts 2012

2721

Godt du er kommet under observation. For at hun bliver derinde

Anmeld

30. marts 2012

Nessie

Godt at du endelig fik fat i én der ville lytte og tage dig alvorligt.

Håber for dig at den lille kan blive derinde et par uger endnu

Anmeld

30. marts 2012

Kay

godt du fik banket i boret!  

og håber det hele går som det skal

Anmeld

30. marts 2012

Ciss

!

Tak for opdatering. Har tænkt på dig. Skal krydse alt jeg kan, for at det er fanget i tide, og du kan få lov til at være gravid nogle uger endnu!

Anmeld

30. marts 2012

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Hej alle.
Hilsen Maja

Håber prinsessen bliver derinde noget tid endnu 

Anmeld

30. marts 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Hej alle.
Hilsen Maja

God bedring sødeste!!!!  For at alt går efter planen!!!!!

Anmeld

30. marts 2012

Nettemor

Årh hvor er det godt du fik banket i bordet så de lyttede.  for at hun bliver derinde et par uger endnu..

Anmeld

30. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Godt med en opdatering! Så vi håber hun får lov til at blive derinde et par uger endnu!

Ska du ik også evt til en extra scaning, for at få tjekket flow? Det fik jeg i hvert fald gjort sidst da jeg var indlagt. Extra blodprøver osv også? Syntes godt nok ik de har været søde ved dig! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.