Hvornår er mindre liv, for lidt liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

CaWi

Søde piger...

Er i dag i 35+3, og har siden jul haft så meget liv i maven, at det har været svært at slappe helt af. Og især svært at få lov til at sove om natten.

I går var en dag som alle andre, dog var den lille MEGET stille da jeg skulle sove. Kun nogle meget små puf blev det til. Det samme er så gældende for i dag. Altså kan jo godt mærke der er liv, og ved jo godt at den lille blive mindre aktiv, jo mindre plads der bliver i maven. Men synes bare det er vildt så meget forskel der er fra i går til i dag.

Så mit spørgsmål er: Behøver jeg at være nervøs for noget? Kan jo godt mærke lidt få spark, men intet i forhold til normal.

Hvor lidt liv skal der være før man ringer til JM eller evt FG??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Team Putte

CAWI skriver:

Søde piger...

Er i dag i 35+3, og har siden jul haft så meget liv i maven, at det har været svært at slappe helt af. Og især svært at få lov til at sove om natten.

I går var en dag som alle andre, dog var den lille MEGET stille da jeg skulle sove. Kun nogle meget små puf blev det til. Det samme er så gældende for i dag. Altså kan jo godt mærke der er liv, og ved jo godt at den lille blive mindre aktiv, jo mindre plads der bliver i maven. Men synes bare det er vildt så meget forskel der er fra i går til i dag.

Så mit spørgsmål er: Behøver jeg at være nervøs for noget? Kan jo godt mærke lidt få spark, men intet i forhold til normal.

Var jeg meget i tvivl så havde jeg givet min jm et kald. Er det ik noget kan hun jo berolige mig over telefonen

Det er kun dig der kender din baby's aktivitetsmønster og derfor kun dig der kan reagere

Anmeld

30. marts 2012

Øst

CAWI skriver:

Søde piger...

jeg synes du skal ringe ind for at finde ro...hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt  det er derfor de er der!

Jeg ringede ind til hospitalet to gange til sidst i min graviditet. jordemoderen sagde til mig at jeg skulle tage et glad med vand og isterninger i, vente 2min og tage en kææmpe slurk og stille glasset på maven. Så kan jeg godt fortælle at hun dansede derinde  men ellers blev hun mere og mere stille jo længere jeg kom på termin... specielt efter hun satte sig fast i bækkenet.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.