Emil 5 Års us

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. april 2009

Tina Andersen

Det Emil frygtede mest men som vi snakkede en del om ugen op til var prikket. Men han tog det nu meget pænt (han fik noget mere Lego power miners og det hjalp gevaldigt)
Status er 112 cm 19,5 perfekt syn og rigtig god hørelse selvom moderen nogle gange har sin tvivl.
Men en dygtig dreng og lægen spurgte om vi havde overvejet og sende ham i skole til Aug men jeg sagde nu at jeg hellere ville vente da jeg stadig synes at han har MEGET krudt bagi. så alt i alt en dejlig dag.

Og så er lillesøster begyndt i Dp meget mærkeligt men hun er 10 1/2 mdr og jeg skal begynde at arbejde igen d 1/5 så vi har en lang indkøring, men hun er rigtig glad for at være der og græder først når jeg kommer og henter hende hun er allerede begyndt at spise og sove der vildt når man tænker på at hun er så mor kæle som hun er.
vi har fået en kanon plads til hende hvor både manden og konen er dp'er så det er en stordp med op til 10 børn og det synes jeg er dejligt når vi nu havde ønsket Vg men ikke kunne få det alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

lene

dejligt det gik godt også med stikket, det er altid skønt når de er sunde og raske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.