Endelige dom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

DK

Shit. Jeg skal tale med min vejleder i dag. Om specialet. Jeg skal have den endelig dom over crap'et. Pyhhh jeg er SÅ nervøs. Jeg har 100% eksamensnerver for vildt.

Min vejleder tager utroligt bekvemt på ferie i dag, og er tilbage en uge efter påske = når mit speciale ER afleveret Så... derfor den endelige dom i dag. Og tillige sidste mulighed for at stille spørgsmål og få svar.

SHIT, jeg er mega nervøs

Og stresset tror jeg. De sidste to uger er jeg begyndt at fælde i samme enorme mængder som da jeg ammede Richard

Status pt, må være som Homer's her, hvor han er på vej til påskeøerne for at blive missionær:

http://www.youtube.com/watch?v=PVwCYJj4THQ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Lilje82

DK skriver:

Shit. Jeg skal tale med min vejleder i dag. Om specialet. Jeg skal have den endelig dom over crap'et. Pyhhh jeg er SÅ nervøs. Jeg har 100% eksamensnerver for vildt.

Min vejleder tager utroligt bekvemt på ferie i dag, og er tilbage en uge efter påske = når mit speciale ER afleveret Så... derfor den endelige dom i dag. Og tillige sidste mulighed for at stille spørgsmål og få svar.

SHIT, jeg er mega nervøs

Og stresset tror jeg. De sidste to uger er jeg begyndt at fælde i samme enorme mængder som da jeg ammede Richard

Status pt, må være som Homer's her, hvor han er på vej til påskeøerne for at blive missionær:

http://www.youtube.com/watch?v=PVwCYJj4THQ

Er sikker på det nok skal gå

Anmeld

30. marts 2012

Mettemus

Sådan skal man vist have det. Jeg hader også at blive konfronteret kritisk med noget som helst, jeg har skrevet. Jeg er dog helt sikkert på at du nok skal få en masse godt ud af det. Hvor længe er det siden du sidst har haft vejledning og hvor meget har din vejleder læst? Men hey - tænk lige på hvor tæt du er på målstregen? Det er soooo close! Hou can do it!! Klem og hep herfra

Anmeld

30. marts 2012

DK

Ihhh det gik godt. Tror jeg. Jeg er i alt fald bestået. Pyhhhh.... jeg er SÅ lettet og har nu drukket to glas vin og er halv snaldret

Om to timer kommer Mikkel og ungerne og så skal vi holde påskeferie her i weekenden.

Ihhh det er SKØNT

Anmeld

1. april 2012

piadas

DK skriver:

Ihhh det gik godt. Tror jeg. Jeg er i alt fald bestået. Pyhhhh.... jeg er SÅ lettet og har nu drukket to glas vin og er halv snaldret

Om to timer kommer Mikkel og ungerne og så skal vi holde påskeferie her i weekenden.

Ihhh det er SKØNT

FEEEEDT!

Jeg glemte helt at spørge igår! Men hyggeligt lige at rende på jer - det havde jeg ikke lige ventet!

Fik Mikkel købt bukser?

...og så lige et lille suk - et glas vin....jeg venter da bare 1½ år igen! Jeg tror, jeg ville være blevet snalret efter et glas!

Anmeld

2. april 2012

DK

Ja det var super hyggeligt!!! Jeg blev totalt paf over at du lige stod der Jeg må lige få lagt billederne fra tlf. ind, så de andre også kan nyde vores lille rendevous.

Mikkel fik ikke købt bukser. De var for dyre synes han. Som manden i huset er han vildt nervøs/opmærksom på at jeg snart kommer på dagpenge i x antal måneder (år?) så han sparer op på livet løs. Heldigvis ser det ud til at jeg trods alt slipper for en karantæne mdr. alligevel!

Anmeld

3. april 2012

Sofia

Det kommer jo til at gå så fint - jeg er sikker! Og du stoler jo på mig sååååååe

Anmeld

4. april 2012

DK

Sofia skriver:

Det kommer jo til at gå så fint - jeg er sikker! Og du stoler jo på mig sååååååe

Bare det var dig der skulle rette opgaven, Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.