Hvad laver I i Barslen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

dola

Jeg har haft barsel i 3 uger efterhånden og begynder at løbe tør for ting at lave. Jeg har været hele hytten igennem med sæbe og vand, fået alle baby tingene på plads, og er nu igang med den 3. bog. Magter ikke alt det der fjernsyn heller, er halvvejs i matador.

Jeg er ikke særlig god til sådan noget håndarbejds ting, som at sy, hækle og strikke, og har aldrig været det.. Derudover har jeg sorte fingre, det vildeste jeg kan præstere er at plante Karse, hvilket jeg også har gjort!!

Jeg har heller ikke råd til at tage på Cafe hver dag og mødes med folk eller shoppe, er på SU..

Hvad får i tiden til at gå med....??

Hav en dejlig dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Trine89

Jeg var så heldig at min kæreste arbejde hjemmefra de uger hvor jeg var på barsel for fødslen  

Men ellers ville mit bud være nu hvor der snart er påske, at bruge tiden med familie og venner fordi den første tid efter fødslen er det ikke sååååå meget overskud man har til det..  

Anmeld

30. marts 2012

LR85

jeg må sige a jeg godt kan høre du har været gennem det meste man kan lave.

nu har jeg en dreng på 2 i forvejen og går på barsel om en uge, så jeg glæææder mig til at skulle sidde og spise morgenmad stille og roligt når han er afleveret, tage en god lur og på de måde slappe af.

Men kan godt se hvad du mener, det kan man jo ikke hver dag.

Jeg har personligt nogen DVD'er med yoga og lign som jeg virkelig håber jeg vil benytte mig af herhjemme, altså lave noget fysisk.

Anmeld

30. marts 2012

Sommersko

Ja den kan godt være lidt lang. Jeg har nu gået hjemme i snart 2½ år : 2xbarsel + en fyring. ØV

Så jeg keder mig også helt vildt. Udover at lave en masse ansøgninger, gøre rent + vaske tøj 

går jeg ture

bager en masse

laver middagsretter til fryseren, så det bliver nemt, når jeg får job (måske det kunne være en ide for dig, så I har nemt mad, når den lille kommer?)

læser

køber fine blomster og planter i krukker udenfor (behøver ikke have grønne fingre for det)

shopper

Anmeld

30. marts 2012

tarkoflen

Hvis I har plads i jeres fryser, så lav noget lækkert mad, der kan fryses ned, så I har nem mad, når baby er kommet

Anmeld

30. marts 2012

dola

Trine89 skriver:

Jeg var så heldig at min kæreste arbejde hjemmefra de uger hvor jeg var på barsel for fødslen  

Men ellers ville mit bud være nu hvor der snart er påske, at bruge tiden med familie og venner fordi den første tid efter fødslen er det ikke sååååå meget overskud man har til det..  

Hmmmin familie bor i jylland, synes måske det er liiige frisk nok at tage derover, solv om jeg ved at man også kan føde derovre..

Og vennerne tror snart jeg har været igennem dem alle, men kunne jo starte forfra igen..

Anmeld

30. marts 2012

dola

LR85 skriver:

jeg må sige a jeg godt kan høre du har været gennem det meste man kan lave.

nu har jeg en dreng på 2 i forvejen og går på barsel om en uge, så jeg glæææder mig til at skulle sidde og spise morgenmad stille og roligt når han er afleveret, tage en god lur og på de måde slappe af.

Men kan godt se hvad du mener, det kan man jo ikke hver dag.

Jeg har personligt nogen DVD'er med yoga og lign som jeg virkelig håber jeg vil benytte mig af herhjemme, altså lave noget fysisk.

Ja måske jeg skulle støve min mave balle lår dvd af.. ! god ide!

Anmeld

30. marts 2012

Trine89

dola skriver:

Hmmmin familie bor i jylland, synes måske det er liiige frisk nok at tage derover, solv om jeg ved at man også kan føde derovre..

Og vennerne tror snart jeg har været igennem dem alle, men kunne jo starte forfra igen..

Åh kender godt det der med at familien er i jylland.. 
Det er nemlig det samme her.. hihi

Men jah så må du rækken af venner om igen

Og som nogle af de andre skriver kunne det måske være rart med noget mad i fryseren til den første tid efter baby er kommer (fortryder jeg ikke fik det gjort)  

Anmeld

30. marts 2012

dola

A.S. skriver:

Ja den kan godt være lidt lang. Jeg har nu gået hjemme i snart 2½ år : 2xbarsel + en fyring. ØV

Så jeg keder mig også helt vildt. Udover at lave en masse ansøgninger, gøre rent + vaske tøj 

går jeg ture

bager en masse

laver middagsretter til fryseren, så det bliver nemt, når jeg får job (måske det kunne være en ide for dig, så I har nemt mad, når den lille kommer?)

læser

køber fine blomster og planter i krukker udenfor (behøver ikke have grønne fingre for det)

shopper

he he, det med shoppe kender jeg også meget godt.

Jeg har ønsket mig en større fryser, så jeg kunne lave lidt mad klar og bage et lille lager, men jeg kan desværre ikke selv slæbe den om på 1 sal... Og jeg har plaget min kæreste MAX for at han kan fremskaffe en, men da ovnen stod af er fryser invisteringen sat lidt i bero..

Anmeld

30. marts 2012

dola

tarkoflen skriver:

Hvis I har plads i jeres fryser, så lav noget lækkert mad, der kan fryses ned, så I har nem mad, når baby er kommet

Det er en lille køleskabs fryser, og den er rimligt fyldt, ellers havde tanken også strejfet mig med det! Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.