En rigtig god morgengave!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

Bonde-liv

en bog med billeder af dig i en pæn men halv fræk fotosession evt i brudeundertøjet havde en veninde der gav det med stor succes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Muhmi

en bog med billeder af dig i en pæn men halv fræk fotosession evt i brudeundertøjet havde en veninde der gav det med stor succes

Det er en god idé og den ville være endnu bedre hvis jeg vejede 80 kilo eller mindre

Men er en stor pige (med tilhørende baby-flappe-delle) så det vil bare ikke se så kønt ud tænker jeg

Men en god idé og kunne godt finde på at gøre det hvis jeg vejede mindre end jeg gør, men ligefrem at forevige at jeg ser sådan ud i undertøj, er ikke lige min kop the... Hehe

Anmeld

30. marts 2012

Bonde-liv

Muhmi skriver:

Det er en god idé og den ville være endnu bedre hvis jeg vejede 80 kilo eller mindre

Men er en stor pige (med tilhørende baby-flappe-delle) så det vil bare ikke se så kønt ud tænker jeg

Men en god idé og kunne godt finde på at gøre det hvis jeg vejede mindre end jeg gør, men ligefrem at forevige at jeg ser sådan ud i undertøj, er ikke lige min kop the... Hehe

hvad med en fin nedringet løs natkjole? men forstår godt man bliver usikker på sig selv. bare husk der er en grund til at din mand også vil giftes med dig

en proff kan også lave dem i sort hvid og mørklægge "de mindre gode" sider af dig.

ellers har jeg ingen ide andet end et ur med noget ingraveret eller lign.

Anmeld

30. marts 2012

Isabella_mor

kontakt en fotograf og få lavet nogle lækre billeder til din mand... nogle rigtig flotte boudoir fotos til ham....  

Anmeld

30. marts 2012

Isabella_mor

Muhmi skriver:

du kan SAGTENS få lavet nogle RIGTIG flotte billeder selvom du er en stor pige... 

Anmeld

30. marts 2012

Tvillingemor80

min mand fik en tatto af mig i morgen gave - han fik lavet pigernes navn og deres stjernetegn

Anmeld

30. marts 2012

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Til en mand i starten af tyverne...

Kom med en masse bud, hvis i vil hjælpe mig tøsser.. Er lidt på bar bund...

Jeg købte en tyk sølv ankerkæde med mandens stjernetegn i den mandige udgave havde selv tegnet det..

Anmeld

30. marts 2012

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Jeg har set et af en stor pige som os i korset hvor man kun så det øverste hvor korsettet var.. Det var super flot og frækt på pinop måden.. Ikke vulgært, bare så flot..

Anmeld

30. marts 2012

quindelist

Min mand fik et lommeur med en indgravering i

Anmeld

31. marts 2012

Sakris

Min svigerinde gav et gavekort til en weekendtur med fodboldkamp på stadion i Barcelona (tror jeg nok det var).

Synes det var en super idé, hvis man da kan lide fodbold! Gavekortet var et pop-up kort af stadionet og noge af spillerne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.