Hvorfor gør maven det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hej med jer..

Jeg er idag 25+0.. Min mave er ikke særlig stor synes jeg.. 

Er det normalt at nogle gang kan jeg mærke lille manden og så f.eks. dagen efter, kan jeg ikke mærke ham på samme måde..???

Og,

Når jeg ligger på ryggen, bliver min mave mindre, ind den er når jeg f.eks. står op, den bliver på en måde sådan flad agtigt..???

Håber nogle kan hjælpe... Jeg er vidst en smule nervøs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Barbamama

Det er helt normalt at din mave falder sammen.

Jeg mærker mest min dreng når jeg holder mig i ro. Når jeg er på arbejde er det ikke altid jeg lige syntes jeg har mærket ham. Så når jeg lægger mig derhjemme bokser han. Bare du mærker ham hver dag, så er det fint.

Anmeld

29. marts 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
Barbamama skriver:

Det er helt normalt at din mave falder sammen.

Jeg mærker mest min dreng når jeg holder mig i ro. Når jeg er på arbejde er det ikke altid jeg lige syntes jeg har mærket ham. Så når jeg lægger mig derhjemme bokser han. Bare du mærker ham hver dag, så er det fint.

Okay, mange tak for svar!!!

Jeg blev helt nervøs for om han ikke havde det godt, siden maven falder så meget sammen og siden jeg ikke mærker ham somme 'tid' hver dag , nu hvor jeg er 25+ 

Anmeld

29. marts 2012

Nattøs

Bondeost skriver:

Hej med jer..

Jeg er idag 25+0.. Min mave er ikke særlig stor synes jeg.. 

Er det normalt at nogle gang kan jeg mærke lille manden og så f.eks. dagen efter, kan jeg ikke mærke ham på samme måde..???

Og,

Når jeg ligger på ryggen, bliver min mave mindre, ind den er når jeg f.eks. står op, den bliver på en måde sådan flad agtigt..???

Håber nogle kan hjælpe... Jeg er vidst en smule nervøs 

Jeg er 24+0 i dag og jeg mærker hende hver dag og forskellige måder hver dag. 

Selv min kæreste mærker hende forskelligt fra dag til dag  først startede det som bobler. den ene dag beskrev han det som om at hun bankede 3 gange på hans hånd. Næste dag, var det som om at hun sparkede hans hånd væk. Så følte han ryggen blev puffet op i mod hans ryg.

Så længe du mærker ham hver dag fra nu af, skal du ikke være nervøs. Jeg mærker hende mest i løbet af dagen, hvis jeg ligger på sofaen eller efter aftensmad hun er dog begyndt, at puffe til mig, hvis jeg laver mad ved ovnen eller hun føler sig klemt, hvis jeg sidder op. Lige nu er hun stille

Anmeld

29. marts 2012

Nattøs

Bondeost skriver:

Jeg blev helt nervøs for om han ikke havde det godt, siden maven falder så meget sammen og siden jeg ikke mærker ham somme 'tid' hver dag , nu hvor jeg er 25+ 

prøv at gå i bad og mål om maven, inden og efter jeg opdaget at jeg udvidet mig 5-6 cm i omkreds efter bad hehe

Anmeld

29. marts 2012

Barbamama

Bondeost skriver:

Det var så lidt

Min mave falder også sammen. Og de har jo deres eget søvnmønster. Men der vil nok komme lidt mere rytme i det. F.eks. kan jeg mærke ham hver morgen når JEG vågner. Det er som om han kan mærke på mig at jeg vågner. Og så sparker han når jeg lægger mig i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.