Hjælp - hvad sker der lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid med nummer 2, og har aldrig haft SÅ ondt i maven som før nu :/ Den er hård HELE tiden og det er rigtigt smertefuldt for mig, når jeg rejser mig eller skal gå op og hente storbror i dagpleje - det er rene helvede at komme igennem dagene .. Jeg har 15 dage til termin, ved ikke hvad jeg skal stille op længere ..
Har haft de her smerter siden min jdm mærkede på min mave d. 21 marts og de blev så værre efter en jdm ude på sygehuset mærkede på maven (var derude pga. leverkløe) ..
Mit bækken gør ondt og har tit krampe i balder og lår .. Og det føles somom mine ben sover når jeg endelig slapper af ..

Hjælp ! Ska jeg være bekymret, nogen der oplevet noget lign ? Ska jeg ringe til min jdm imorgen eller FG ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Kamulla

når den er hård betyder det jo sammentrækninger.. kan være du har små veer der udvikler sig.. nogle har småveer i over 1 uge før de rigtige veer tager til..

Anmeld

29. marts 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Jeg er gravid med nummer 2, og har aldrig haft SÅ ondt i maven som før nu :/ Den er hård HELE tiden og det er rigtigt smertefuldt for mig, når jeg rejser mig eller skal gå op og hente storbror i dagpleje - det er rene helvede at komme igennem dagene .. Jeg har 15 dage til termin, ved ikke hvad jeg skal stille op længere ..
Har haft de her smerter siden min jdm mærkede på min mave d. 21 marts og de blev så værre efter en jdm ude på sygehuset mærkede på maven (var derude pga. leverkløe) ..
Mit bækken gør ondt og har tit krampe i balder og lår .. Og det føles somom mine ben sover når jeg endelig slapper af ..

Hjælp ! Ska jeg være bekymret, nogen der oplevet noget lign ? Ska jeg ringe til min jdm imorgen eller FG ?

Jeg ville bestemt ringe til jordmoderen i morgen

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Okay .. Er bare anelse nervøs efterhånden.
Kan ik engang røre ved min mave uden det gør ondt og syntes heller ik rigtigt han bevæger sig på .. Men nu har jeg ik kunnet mærke ham særligt meget gennem hele forløbet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.