Næsten nye Lamaze aktivitetsdyr sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
645 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Mette.

Vi har vist købt lidt for mange af de her skønne dyr gennem tiden til vores datter, men må nu erkende hun er blevet for stor til dem og mange af dem er faktisk slet ikke brugt, så jeg håber nogle andre børn kan få glæde af dem. 

Det hele kommer fra dyre og røgfrit hjem og er på ingen måder slidte. Alle i pæn stand som nærmest nye. Nyprisen er 150 kr., på stort set dem alle sammen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

december-babyen

Hvar du tænkt dig af pris for flodhesten og hånd og fod ranglerne?

Anmeld

29. marts 2012

december-babyen

Mette. skriver:

Vi har vist købt lidt for mange af de her skønne dyr gennem tiden til vores datter, men må nu erkende hun er blevet for stor til dem og mange af dem er faktisk slet ikke brugt, så jeg håber nogle andre børn kan få glæde af dem. 

Det hele kommer fra dyre og røgfrit hjem og er på ingen måder slidte. Alle i pæn stand som nærmest nye. Nyprisen er 150 kr., på stort set dem alle sammen. 

Glemte at citere

Anmeld

29. marts 2012

Frejsmor

Mette. skriver:

Jeg kunne godt være interesseret i elgen og dragen.. Hvad siger du til 200kr pp?

Anmeld

29. marts 2012

Mette.

Frejsmor skriver:

Jeg kunne godt være interesseret i elgen og dragen.. Hvad siger du til 200kr pp?

Det er en aftale. Send mig en pb med adresse, så får du konto nummer retur. 

Anmeld

30. marts 2012

annec

Pris på billede 1 2,3,4,5,6 og 8?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.