Total Surrealistisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

JH12

40 dage tilbage til Termin, med mit første barn - et ØnskeBarn, vores lille Prinsesse

Det er TOTAL SURREALISTISK, helt uvirkelig, og SLET ikke til at fatte..

Men jeg glæder mig ubeskrivlig MEGET.. Glæder mig virkelig til at møde hende, og se hvad hun er for en lille pige.. Selvom der "kun" er 40 dage tilbage, følelses det alligevel om en EVIGHED.. Håber bare tiden kommer til at gå hurtig!

Vi er efterhånden godt klar til hun kommer.. Der mangler ikke meget.. og det har jeg heldigvis nogle uger til at klare endnu..

Og Farmand glæder sig, og har virkelig været fantastisk igennem graviditeten, han ser frem til at møde han helt egen lille pige - Fars Pige ..  Han er også den eneste som kan vække hende i maven. Så de er allerede rigtig gode venner.

Havde bare lige brug for at komme ud med det - Det er jo helt vildt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Bonde-liv

årh den ventetid. men lige pludseelig så er hun der. og så gik tiden hurtigt. nyd sparkene og fornemmelsen nu. og glæder mig til at se hende når hun kommer hvis du sætter billeder ind

Anmeld

29. marts 2012

Nattøs

Joyce1986 skriver:

40 dage tilbage til Termin, med mit første barn - et ØnskeBarn, vores lille Prinsesse

Det er TOTAL SURREALISTISK, helt uvirkelig, og SLET ikke til at fatte..

Men jeg glæder mig ubeskrivlig MEGET.. Glæder mig virkelig til at møde hende, og se hvad hun er for en lille pige.. Selvom der "kun" er 40 dage tilbage, følelses det alligevel om en EVIGHED.. Håber bare tiden kommer til at gå hurtig!

Vi er efterhånden godt klar til hun kommer.. Der mangler ikke meget.. og det har jeg heldigvis nogle uger til at klare endnu..

Og Farmand glæder sig, og har virkelig været fantastisk igennem graviditeten, han ser frem til at møde han helt egen lille pige - Fars Pige ..  Han er også den eneste som kan vække hende i maven. Så de er allerede rigtig gode venner.

Havde bare lige brug for at komme ud med det - Det er jo helt vildt!

her bliver tøsen stille, når faren ligger hånden på maven hehe. Dog undtagen i nat, hvor vi lå i ske og faren var faldet i søvn, der vågnet hun og i dag har hun også ladet ham mærke sig

Selv om der er flere måneder til min terimin dag, så glæder jeg mig allerede vildt meget. Glæder mig så meget til at se min dejlig pige. ´Som fare godt og grundigt rundt der inde hver dag. er 24+0 i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.