Tak for jeres hilsner ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. april 2009

Mca<3

Vi er jo blevet forældre til jordens dejligeste dreng .. lørdag formiddag ... Fødslen var noget hård ,, Han ville ikke komme langt nok ned i bækkenet , han stod skævt og havde en hånd under hagen samtidig .. Efter mange timer med mega hårde veer fik jeg lagt en spinal blokade .. Det var også fint ,, i 30 min ca ,, Så var alle smerterne tilbage .. Hjerte lyden på lille mand dykkede nogle gange og de begyndte at tale om kejser snit .. Må indrømme jeg tiggede efter kejser snit Pludselig var han kommet lidt derned af men kunne ikke få presse veer pga blokaden Til sidst pressede jeg ham ud uden presseveer og det gik faktisk ret hurtigt ... Han var noget blå og røg op og fik noget ilt ,, Det hele gik pludselig noget stærkt .. Han er en fin stor gut 4350 og 57 lang .. Spændende om vi snart kan blive enige om et navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Mca<3

Tænk at jeg har skrevet lørdag .. Det var nu søndag ,,,

Anmeld

8. april 2009

Diana...

Godt han kom godt ud og i begge har det godt efter en hård fødsel.

Hvordan går det med ham? og amningen?

Knus

Anmeld

9. april 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Godt han kom godt ud og i begge har det godt efter en hård fødsel.

Hvordan går det med ham? og amningen?

Knus

Amningen kører på skinner Dejligt .. Om han er nem .. hmm hmm .. Det svinger voldsomt må jeg sige fnis ,,, Sgu ikke mange timer jeg har fået sovet siden han blev født ....

Anmeld

9. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Puha, det lyder til, at have været en rigtig hård omgang. Det glæder mig, at I begge har det godt.

Har I fundet et navn - vi er meget spændte

Anmeld

10. april 2009

pomelo

Stort tillykke med den fine dreng. Hvad siger de store til ham?

Anmeld

12. april 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Puha, det lyder til, at have været en rigtig hård omgang. Det glæder mig, at I begge har det godt.

Har I fundet et navn - vi er meget spændte

Jo jo han skal hedde Alexander

Anmeld

12. april 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Jo jo han skal hedde Alexander

Ihh det os et godt navn dejligt...

Anmeld

12. april 2009

Mca<3

pomelo skriver:

Stort tillykke med den fine dreng. Hvad siger de store til ham?

De store syntes han er sød men ikke super spændende ,,, Det er sjovt at sidde med ham og det er vist det he he

Anmeld

12. april 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

De store syntes han er sød men ikke super spændende ,,, Det er sjovt at sidde med ham og det er vist det he he

Der jo heller ikke så meget spændende ved dem når de er så små kun for os mødre de spiser sover og skider jo bare griner Claus er glad for lucas er ved at mere vågen nu og er begynd og grine af ham osv så der os lidt mere sjov til ham hi hi Så jeg kan godt forstå dine stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.