Højgravid og manglende appetit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.629 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

christinak

Jeg er i uge 36 og har de sidste par uger kæmpet med at spise, er bare ikke sulten overhoved.

Der går nemt 6 timer imellem hvert måltid og begynder nu at blive lidt bekymret om den lille i maven får nok næring, er der andre der har haft eller har det som mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Muffinmus

spiser heler ikke så meget jmere, der er jo ikke plads til amden i maven alligevel nu, kun til babyen:-)

Det er normalt mn mest har lyst til små måltider og det er ok.

Her stopper min halsbrand det også en hel del, meget mad orker jeg slet ikke.

Anmeld

29. marts 2012

christinak

MariaE skriver:

spiser heler ikke så meget jmere, der er jo ikke plads til amden i maven alligevel nu, kun til babyen:-)

Det er normalt mn mest har lyst til små måltider og det er ok.

Her stopper min halsbrand det også en hel del, meget mad orker jeg slet ikke.

Jeg spiser tilgengæld godt de 3 måltider om dagen er bare bange for han sulter og lider nød når der går 6-7 timer imellem hvert måltid

Anmeld

29. marts 2012

Muffinmus

det tror jeg ikke du skal tænke på overhovedet.

Her er dagens mad for mig i dag f.eks

1 potion yoghurt

5 kiks

spaghetti med kødsovs

og det er ret normal kost lige nu:-)

Anmeld

29. marts 2012

birthee

christinak skriver:

Jeg er i uge 36 og har de sidste par uger kæmpet med at spise, er bare ikke sulten overhoved.

Der går nemt 6 timer imellem hvert måltid og begynder nu at blive lidt bekymret om den lille i maven får nok næring, er der andre der har haft eller har det som mig? 

Baby tager det h*n skal bruge... Hvis du bare får lidt ned, er det bedre end ingenting... som en anden skrev, så er det jo fordi baby fylder så meget at der ikke er så meget plads at give af... bare du ellers har det godt, så skulle det være okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.